Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
tinaw skrev:
kvarnvik skrev:
tinaw skrev:Jag har gjort de första femton varven på Haruni... I det här garnet: http://www.vinterverkstan.se/produkter/ ... grp=599565 :love:
Ändrade du dig?
Ja. Jag föll som en sten för det andra garnet, och när jag frågade Mathilda vilket jag skulle välja sade hon "välj det som gör dig mest glad!" :app: :loving:
underbart garn!
Användarens profilbild
Av tweed
Bubbi skrev:
kvarnvik skrev:
Bubbi skrev:Nu har jag gjort mitt första inlägg hos koftans kofta :D
Tack CrazyMagPie för din hjälp.
Vaddå? :hmm:
http://koftanskofta.blogspot.com/
:D
Just det ja, jag var ju också med och stickade i den KAL:en, det blev en liten kofta till H:
Bild
Den är ju inte klar på bilden, men jag kunde inte låta bli att lägga in en blid på min gullunge :loving: Koftan är förstås urvuxen för länge sen. Jag hade med mig den till syfestivalen i Borås förra hösten när tant Kofta var där och visade koftor och när jag tog upp den kom hon ihåg den från KAL:en :D Kul tycker jag. JAg har stickat en grå kofta till mig själv också, men jag misslyckades med framkanterna och har inte orkat fixa till det än, så den ligger oanvänd. Sen gjorde jag en kortärmad kofta i röd och regnbågskauni också, men den är jag inte riktigt nöjd med formen på :?
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:
MittNyaJag skrev:
tk81 skrev:har nu kommit så långt att jag ökat färdigt för tummen och fört över de maskorna på en tråd. det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara att göra tummen.

Bild
:love: :love: :love:
:iagree:
:loving: jättefint!!
melon skrev:
ellla skrev:
MittNyaJag skrev:
tk81 skrev:har nu kommit så långt att jag ökat färdigt för tummen och fört över de maskorna på en tråd. det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara att göra tummen.

Bild
:love: :love: :love:
:iagree:
:loving: jättefint!!
Så fina! Jag vill också sticka så fina vantar... Har stickat lovikavantar till bror och sambo i julklapp, så tråååkigt men båda vägrar mösterstickat... (ja, ja, fort gick det i allafall)
Användarens profilbild
Av MuuM
Far blev nöjd. 8) De virkade blommorna var pricken över i.
Bild

Andra julklappar:
Bild
En grå mössa till värden.
Bild
Ett par uddmuddar till värdinnan.
Bild
En blå mössa med tofs till sonen. Den ratades totalt först men nu har han den på sig.
Av Ponyo
MuuM skrev:Far blev nöjd. 8) De virkade blommorna var pricken över i.
Bild

Andra julklappar:
Bild
En grå mössa till värden.
Bild
Ett par uddmuddar till värdinnan.
Bild
En blå mössa med tofs till sonen. Den ratades totalt först men nu har han den på sig.
Wow! Vad produktiv du varit! Och vilken fin mössa till R! Jag har en likadan, utan tofs.
  • 1
  • 274
  • 275
  • 276
  • 277
  • 278
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?