Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
telistant skrev:Melon, den är verkligen underbar!
:iagree:
Mosan skrev:
telistant skrev:Melon, den är verkligen underbar!
:iagree:
Jag agreear också! Superfin! ...jag köpte en till sonen :oops:
Användarens profilbild
Av melon
linafelicia skrev:
glis skrev:Melon: av alla coola grejer du visat är det där bland det ballaste. Du är en ständig källa till inspiration.
:iagree: Melon: Du är fortfarande min idol :D :wink:
Men hörrni, så mycket cred är jag inte värd. :rodna: Det är ju Siris idé, jag bara virkade.
Kul att ni gillar den, Siri är jättestolt! Många på förskolan igår berömde henne för den.
Jag gillar också luciakronan.

Just nu ligger alla mina projekt på is eftersom jag håller på med en julklappshalsduk till min svåger. Han är normalt sett omöjlig att hitta på saker till men nu kom han och frågade om jag kunde sticka en halsduk så att den blev som han ville (långrandig i svart och orange). Men den kommer nog bara att vara 3/4-klar på julafton så han kan nog inte ha den för än till nyår. Men jag vägrar stressa för att den ska vara klar den 24:e.
Av corona
Tips tack :D

Jag vill sticka en kofta :tumup:
Den ska vara snygg, varm och enfärgad. Jag knäpper sällan mina koftor, så gärna med ett snyggt fall... Lite stor/bylsig på ett snyggt sätt..
Och så har jag aldrig stickat nåt så stort innan så gärna nåt hyfsat enkelt och nåt som inte tar sån tid att jag tappar stinget helt. Och så ingen stor krage som skall ligga på plats... Vad tror ni om den önskelistan?? :lol:

Nåt i stil med denna modellen....

Bild
Av Ponyo
corona skrev:Tips tack :D

Jag vill sticka en kofta :tumup:
Den ska vara snygg, varm och enfärgad. Jag knäpper sällan mina koftor, så gärna med ett snyggt fall... Lite stor/bylsig på ett snyggt sätt..
Och så har jag aldrig stickat nåt så stort innan så gärna nåt hyfsat enkelt och nåt som inte tar sån tid att jag tappar stinget helt. Och så ingen stor krage som skall ligga på plats... Vad tror ni om den önskelistan?? :lol:

Nåt i stil med denna modellen....
Jag har ett liknande mönster i en bok:
Bild
Bild
Du kan alltid förlänga ärmarna.
Senast redigerad av Ponyo den ons dec 15, 2010 20:37, redigerad totalt 1 gånger.
Av corona
linafelicia skrev:
glis skrev:Melon: av alla coola grejer du visat är det där bland det ballaste. Du är en ständig källa till inspiration.
:iagree: Melon: Du är fortfarande min idol :D :wink:

:iagree: :love: :love: :love:
Av corona
Bubbi:
MYCKET snygg!! Men, jag skulle göra den med långa ärmar... Men det kan väl inte vara så farligt svårt att modifiera :hmm:
Hur gör man för att få tag på den beskrivningen?? :wink:
Av Ponyo
corona skrev:Bubbi:
MYCKET snygg!! Men, jag skulle göra den med långa ärmar... Men det kan väl inte vara så farligt svårt att modifiera :hmm:
Hur gör man för att få tag på den beskrivningen?? :wink:
Man er mig fotografera av ;)
Men den är dock på engelska. Fast den var enkel att sticka efter.
Jag köpte en klänning till en fest förra veckan och eftersom klänningen var kortärmad och jag är frusen, stickade jag en bolero till den.
Jag köpte ett mönster på Ravelry och det var verkligen bra. Boleron har inte några sömmar utan formas med hjälp av en massa kortvarv på olika sätt. Det var roligt att sticka hela tiden för jag satt bara och undrade hur olika detaljer skulle lösas.
Jag stickade den med 3/4 ärm men efter jag blockat den den hade den hellånga ärmar.
Bild
Bild
  • 1
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?