Jag ligger förresten rätt lågt i vagnfrågan här hemma än så länge. vi har en vagn kvar från sambons äldre barn. Jag har tagit upp liggdelen ur källaren eftersom den säkert kan funka som dagbädd om det blir en unge som går med på att bli nerlagd när den somnat, men resten av vagnen har jag inte brytt mig så mycket om.... särskilt inte med tanke på snömodd och elände!
Jag är inställd på att sjala, sen får sambon göra som han vill liksom. Men det är nästan så att jag räknar med att inte behöva propagera så mycket för bärande - karln är ju inte dum så han lär väl upptäcka fördelarna själv liksom... (å andra sidan tycker han ju att vi kan fortsätta använda den FRUKTANSVÄRDA sittvagn han hade till stora grabben, som är plastig och gnekar och har små skithjul som wobblar omkring åt alla möjliga håll, när vårt barn är lite större... så helt och fullt ska jag nog inte lita på hans omdöme. Tack & lov har jag en god vän som samlar på barnvagnar, så det finns vettiga vagnar att låna där om det skulle behövas)