Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa skrev:
little_me skrev:Det här paketet får man väl öppna va? 8)
:nono: :nono: Inte före julafton :smileytomte:
Inte?? :lol: Men det var ju till och med nån som lagt ut bilder på vad dem skickat ju!
Jag är ju nyfiken! :roll: 8)
men om alla andra väntar så.. :app:
little_me skrev:
AnKa skrev:
Inte?? :lol: Men det var ju till och med nån som lagt ut bilder på vad dem skickat ju!
Vänta. Vojvoj, så svårt... Fast jag har inte fått nåt paket ännu, så jag kan vänta :lol:
mimpen skrev:
little_me skrev:
AnKa skrev:
Vänta. Vojvoj, så svårt... Fast jag har inte fått nåt paket ännu, så jag kan vänta :lol:
Pysselpaketet brukar väl öppnas före jul?? eller?? 8) :mrgreen:
Det är det andra paketet man måste vänta med om jag får bestämma... kanske ligger nåt ätbart i som blir förstört! :wink: :lol:
mimpen skrev:
little_me skrev:
AnKa skrev:
Jag kan också vänta, tills jag får paket vill säga, då blir det nog svårare :wink: tjuvkika får man väl, kanske?
AnKa skrev:
mimpen skrev:
little_me skrev:
AnKa skrev:
Jag kan också vänta, tills jag får paket vill säga, då blir det nog svårare :wink: tjuvkika får man väl, kanske?
liiiite tjuvkik måste man väl få.. eller öppna bara liiite grann.. ? Jag ser något lila iaf!! :love: :mrgreen:
Nu ska jag titta på luciatåg så får vi se om jag kan hålla mig sen! 8)
Användarens profilbild
Av AnKa
corona skrev:Oj :oops: Jag trodde att detta skulle öppnas när man fick det, så det var jag som la ut bild på vad som skickades :oops:
Ähh, man får väl göra som man vill. Den som vill och klarar att vänta får göra det men jag är ju vädigt nyfiken och vill se bilder på alla byten :mums:
Annelithor ej skickat - ej fått
AnKa ej skickat - ej fått
Binaem ej skickat - ej fått
corona skickat - ej fått
kvarnvik ej skickat - ej fått
little_me ej skickat - fått
lotti ej skickat - ej fått
Maddemoa ej skickat - ej fått
MammaTess ej skickat - ej fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - ej fått
namera ej skickat - ej fått
Oscarsmamma ej skickat - ej fått
sjalgalen ej skickat - ej fått
smultronbarn ej skickat - ej fått
solängel ej skickat - ej fått
exiteme ej skickat - ej fått
plutteli ej skickat - ej fått

Det kom idag:) men jag kommer nog öppna eftersom jag ska åka tåg till Varberg på fredag, borde ha lämnat den adressen... :oops:
Så då ska jag ta kort och lägga upp här då'rå :tumup:
Användarens profilbild
Av little_me
corona skrev:Oj :oops: Jag trodde att detta skulle öppnas när man fick det, så det var jag som la ut bild på vad som skickades :oops:
Gör inget Corona! :klappa: Nu får jag ju en perfekt anledning att öppna! :app: :mrgreen:
*springer iväg och sliter upp paketet för att fota om en stund* :vågen:
Användarens profilbild
Av little_me
Hurra, jag har fått ett superfint paket från mimpen tror jag! :vågen:

Fint chokladkaffe som luktar ljuvligt! :love: och chokladbitar! :mums: alldeles lagom för mig som inte så gärna äter sötsaker!
Och sen massa olika tygbitar att sy tygbindor av och en jättefin lila förvaringspåse sydd av mimpen! :vågen:
Som om du vore tankeläsare!! :siishah: Jag har senaste dagarna funderat på att testa tygbindor, skrev senast idag en tråd om det!! :app: :lol: :vågen:
Tacl så superjättemycket för ett jättefint paket!! :heart:
Användarens profilbild
Av mimpen
Kul att det föll väl ut. Jag hade grym beslutsångest, för alla vill ju inte prova det och tycker att det verkar döförfärligt och hemskt :lol:

little_me skrev:Hurra, jag har fått ett superfint paket från mimpen tror jag! :vågen:

Fint chokladkaffe som luktar ljuvligt! :love: och chokladbitar! :mums: alldeles lagom för mig som inte så gärna äter sötsaker!
Och sen massa olika tygbitar att sy tygbindor av och en jättefin lila förvaringspåse sydd av mimpen! :vågen:
Som om du vore tankeläsare!! :siishah: Jag har senaste dagarna funderat på att testa tygbindor, skrev senast idag en tråd om det!! :app: :lol: :vågen:
Tacl så superjättemycket för ett jättefint paket!! :heart:
Användarens profilbild
Av little_me
mimpen skrev:Kul att det föll väl ut. Jag hade grym beslutsångest, för alla vill ju inte prova det och tycker att det verkar döförfärligt och hemskt :lol:

little_me skrev:Hurra, jag har fått ett superfint paket från mimpen tror jag! :vågen:

Tack så superjättemycket för ett jättefint paket!! :heart:
Kunde knappast blivit bättre med tanke på att jag velat prova så länge.. visst hade du sybeskrivingar på din blogg? 8)
Användarens profilbild
Av mimpen
little_me skrev:
mimpen skrev:Kul att det föll väl ut. Jag hade grym beslutsångest, för alla vill ju inte prova det och tycker att det verkar döförfärligt och hemskt :lol:

Tack så superjättemycket för ett jättefint paket!! :heart:
Kunde knappast blivit bättre med tanke på att jag velat prova så länge.. visst hade du sybeskrivingar på din blogg? 8)
Nej, jag har nog ingen direkt sybeskrivning. Jag vändsyr mina. Det är ganska basic.
1) Klipp
2) Sy fast kärnan. Jag syr fast den med 3-stegs-zickzack. Sen syr jag kanaler med raksöm, det ska visst förbättra uppsugningsförmågan.
3) Sy ihop räta mot räta. Lämna vändhål!
4) Vänd, och sy en stickning längs hela bindan. Jag syr ihop vändhålet bara med stickningssömmen.
5) Knappa. Eller sätt kardborre.

Det finns en sy-tygbindor-tråd,l kolla in där för att få mera tips!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?