Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
:gaah: Nu har jag lagt upp och stickat tre varv på en halsvärmare till svärmor och så upptäcker jag att jag har lyckats vrida arbetet och var tvungen att repa upp alltihop. Framför allt är det ju dötråkigt att göra om uppläggningen, 176 maskor. Nu kommer väl E vakna lagom när jag är mitt i den nya uppläggningen :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
kvarnvik skrev::gaah: Nu har jag lagt upp och stickat tre varv på en halsvärmare till svärmor och så upptäcker jag att jag har lyckats vrida arbetet och var tvungen att repa upp alltihop. Framför allt är det ju dötråkigt att göra om uppläggningen, 176 maskor. Nu kommer väl E vakna lagom när jag är mitt i den nya uppläggningen :roll:
Jajamensan :roll:
Jag stickade ett halvt varv baklänges, stickade om det. Det stämde fortfarande INTE. Gick in på Ravelry, hittade ingen av nästan 8,5 tusen projekt som hade hittat fel i mönstret. Läste mönstret noggrannare. Insåg att jag skulle sticka en omgång till av diagram A. :duh:
Note to self: läs mönstret noggrannare.

Edit: stämde fortfarande INTE. :roll:
Senast redigerad av zandrama den ons dec 08, 2010 09:53, redigerad totalt 1 gånger.
zandrama skrev:Jag stickade ett halvt varv baklänges, stickade om det. Det stämde fortfarande. Gick in på Ravelry, hittade ingen av nästan 8,5 tusen projekt som hade hittat fel i mönstret. Läste mönstret noggrannare. Insåg att jag skulle sticka en omgång till av diagram A. :duh:
Men då förstår jag inte varför du tinkade över huvudtaget? ;-)
Kaffemoster skrev:
zandrama skrev:Jag stickade ett halvt varv baklänges, stickade om det. Det stämde fortfarande. Gick in på Ravelry, hittade ingen av nästan 8,5 tusen projekt som hade hittat fel i mönstret. Läste mönstret noggrannare. Insåg att jag skulle sticka en omgång till av diagram A. :duh:
Men då förstår jag inte varför du tinkade över huvudtaget? ;-)
Inte ju. :P
kvarnvik skrev:Jag började på en Pimlico till svärmor, trots att ponchon inte är klar än och oj vad kul det är att sticka spets igen :app:
Bild
Ojojoj, var hittar jag mönstret?! :love: Ser ut att passa perfekt till mitt lila spetsgarn!
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?