Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har brunt, gul och rött elefanttyg samt rött uggletyg från den där affären vid Söderköping (kommer inte på vad den heter). Jag har redan sytt lite av elefanterna i konstalationen rött/brunt och skulle nu vilja ha något nytt. Ugglorna har jag inte vågat mig på eftersom det är vit botten och barn och vitt är inte det bästa här hemma...

Så vilken/vilka färger tycker ni jag ska färga dem? Jag gillar de flesta färger, men gult är nog inte den bästa färgen här hemma. Rosa och blått är nog favoriterna, men huvudsaken är att det blir snyggt :roll:
Sanfora skrev:Orange, tycker jag :D
Vilken då av alla tyger och vad tror du resultatet blir? Brunt och orange är ju snyggt, men vad blir det bruna för färg om man färgar det orange?
Det bruna är så pass mörkt så det bibehåller sin bruna färg om du färgar med orange. Jag har färgat en hel del uggle- och elefanttyger.

Bild
Bild
Bild

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

En hel massa kombinationer. Vill du veta mer om färgkombinationerna så hojta till.
Rosa ugglor och rosa elefanter får det nog bli :tumup: . Kanske även blå elefanter. Det gäller bara att hitta färg nu. Det var i stort sett helt utplockat när jag kollade i affären igår.
Sagas mamma skrev:Var hittar ni rosa färg? Jag kanske har otur, men när jag köper har de bara blå, röd, svart och kanske grön. Jag skulle vilja ha fler möjligheter.
Både Nitor och Herdins färger finns i hela färgskalan, hur många olika färger/nyanser som finns det jag inte men jag har sett säker 50 olika i hyllan på Uppsala färg (Panduroåterförsäljare). På nätet finns det försäljare som har alla färger :tumup: .
Av tumbler
Enid skrev:
Sagas mamma skrev:Var hittar ni rosa färg? Jag kanske har otur, men när jag köper har de bara blå, röd, svart och kanske grön. Jag skulle vilja ha fler möjligheter.
Både Nitor och Herdins färger finns i hela färgskalan, hur många olika färger/nyanser som finns det jag inte men jag har sett säker 50 olika i hyllan på Uppsala färg (Panduroåterförsäljare). På nätet finns det försäljare som har alla färger :tumup: .
Jaha, jag har bara kollat på ICA. :oops: :lol:
Jag ska kolla på nätet, kanske de har hos Panduro! :D

edit: nope inte hos Panduro och jag hittar inget på nätet...
Vad tror ni det blir för färg på elefanterna, eller ja det runt om elefanterna, om man färgar det gula tyget lila? C ahr beställt lila ugglor (hoppas det blir bra) och jag bara undrar vad det skulle kunna tänkas bli för färg om jag slängde ner det gula tyget också.
Marine78 skrev:Typ brunt! Jag provade och blev inte nöjd i alla fall.
Jag la precis ner en liiiiiiiiten bit i färgbadet för att få se. Brunt vill jag ju inte ha. Har du färgat de gula i någon snygg färg?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?