Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av annbom
kvarnvik skrev:Detta är vad jag har färdigställt under förmiddagen, byxorna sydda i helgen, men har gjort det sista tråket nu. Rekommenderar jeanscollegetyget från Mjuka tyger, måste nog beställa ett par meter till på stört.
Bild
Bild
Bild
Lite fler bilder och info i bloggen :D
Sen undrar jag vad ni skulle ta för kantband till en tunika i grodtyget? Jag funderar på mörklila, verkar det bra eller är det någon som har något bättre förslag? Jag har inget som matchar varken bottenfärgen eller grodorna.
Jättefina! Jag behöver också tyg till byxor så jag får väl också kolla på sidan :)
Användarens profilbild
Av tweed
Kajsabajsa skrev:Guuud vad produktiva ni är :tumup: :vågen:

Jag suger i mig lite inspiration och det här har jag sysslat med under förmiddagen idag. Med en liten groda på ryggen :heart: som sjöng i mitt öra :loving:

Bild

Den har legat ofärdig ett tag men nu tog jag mig i kragen och gjorde sista rycket.
Wow vilket häftigt tyg! Och vilket sött sjalbarn :love:
Användarens profilbild
Av mimpen
Coolaste selen! :love:

Nu. Jag. :whut: Sänkte matargrunkan i min maskin för att sy i en knapp. Så långt allt väl. Men. Nu går matargrunkan inte att höja igen. Jag. Paniiiiik. Har viktiga saker att sy... Det är nåt skumt med ratten som man ska höja/sänka mataren med, minns plötsligt att det här hände sist också och maken lyckades sen med våld och lite verktyg fixa saken. Får han till det här igen ikväll så ska jag aaaaaaldrig mer röra den ratten! :shock:
annbom skrev:Jag sydde nya tröjor igår kväll. Min som älskar dinosaurier och drakar och blev överlycklig när jag visade honom det här tyget.

Bild
Supersnygga! Det bara sprutar tröjjoR UR din symaskin :)
Användarens profilbild
Av tweed
annbom skrev:Jag sydde nya tröjor igår kväll. Min som älskar dinosaurier och drakar och blev överlycklig när jag visade honom det här tyget.
Jättefint!
Jag har också en halvmeter liggande av det tyget, men kan inte bestämma mig för om det ska bli till H eller bebisen :roll:
Av annbom
HannaGerda skrev:

Supersnygga! Det bara sprutar tröjjoR UR din symaskin :)
Min son har nästan inga tröjor som är lagom längre så fler kommer det bli :)
Av annbom
kvarnvik skrev:
Jättefint!
Jag har också en halvmeter liggande av det tyget, men kan inte bestämma mig för om det ska bli till H eller bebisen :roll:
Kanske kan bli något till båda :D
Användarens profilbild
Av tweed
annbom skrev:
kvarnvik skrev:
Jättefint!
Kanske kan bli något till båda :D
Då får det nog bli ett linne till H isf :roll: Jag klippte ut en hjälmmössa i det i söndags och lyckades klippa två av samma sida, så det gick åt lite mer än nödvändigt :roll: Det får nog bli en body, här finns massor av annat tyg som H kan få av :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
annbom skrev:
mimpen skrev:AKUT!

Ingen som vet hur man fixar en kaputt matare i en husqvarna 400 computer???

Den gick fint att dra ner (liksom "ta bort", för att sy i en knapp), men nu går den inte att få upp igen :cry:
Tyvärr inte :(
Nu ska vi seeee... vi har demonterat hela eländet, micklat och kliat våra huvuden, och nu ska ve se om vi får ihop den... :shock:
Användarens profilbild
Av mimpen
mimpen skrev:
annbom skrev:

Den gick fint att dra ner (liksom "ta bort", för att sy i en knapp), men nu går den inte att få upp igen :cry:
Nu ska vi seeee... vi har demonterat hela eländet, micklat och kliat våra huvuden, och nu ska ve se om vi får ihop den... :shock:
Wohooo! :vågen: det funkar!!!! :app: :app: :app:

Nu kan jag och maken titulera oss symaskinsmekaniker :Hahaa:
Av annbom
mimpen skrev:
mimpen skrev:
annbom skrev:

Wohooo! :vågen: det funkar!!!! :app: :app: :app:

Nu kan jag och maken titulera oss symaskinsmekaniker :Hahaa:
:vågen:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 169

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?