Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
melon skrev:
Perfekt! Du kanske kan sticka halva gubben, från mage till huvud?
Jag visste förresten inte att Totoro fanns på riktigt, jag trodde nån bara ritat och döpt honom. Vad gör han? :lol:
Det är en jättefin mangafilm från -88. Totalt barnvänlig.
I början hade vi den bara på japanska och engelska, men Ville gillade att se den på panska.

http://www.imdb.com/title/tt0096283/
Av Enid
ABs C skrev:Jag har stickat en strumpa! Hurra hurra! Nu ska jag bara sticka strumpa nr 2 också... Men jag är rätt stolt, jag lyckades sticka en fullt fungerande Signe-socka på första försöket och på bara ett par dar. Det börjar bra det här! :vågen:
:vågen: Visst är det kul när det funkar!
Bubbi skrev:
melon skrev:
Jag visste förresten inte att Totoro fanns på riktigt, jag trodde nån bara ritat och döpt honom. Vad gör han? :lol:
I början hade vi den bara på japanska och engelska, men Ville gillade att se den på panska.

Åh, ja! Riktig feelgood film för hela familjen. Lite magi, lite humor, lite allvar och ett lyckligt slut. :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
visslan skrev:
Bubbi skrev:
melon skrev:

Åh, ja! Riktig feelgood film för hela familjen. Lite magi, lite humor, lite allvar och ett lyckligt slut. :tumup:
Aha, tack för det. Låter som en riktigt mysig film! :heart:

Blir det några Totoro, Bubbi?
Av Ponyo
melon skrev:
visslan skrev:
Bubbi skrev:
melon skrev:

Aha, tack för det. Låter som en riktigt mysig film! :heart:

Blir det några Totoro, Bubbi?
Jajjemen, fyra stycken fick plats runt om. Så nu har jag stickat nästan halva totoro (x4).
Användarens profilbild
Av MuuM
Echo flower är klar. Avmaskad, trådar fästa och nu ligger den i ljummet vatten och gonar sig. Den ska blockas så fort den legat klart. Håll tummarna att pojkarna sover ordentligt så jag får fixa det i lugn och ro. Med mitt glas rödvin. :-)
Av Umma
MuuM skrev:Echo flower är klar. Avmaskad, trådar fästa och nu ligger den i ljummet vatten och gonar sig. Den ska blockas så fort den legat klart. Håll tummarna att pojkarna sover ordentligt så jag får fixa det i lugn och ro. Med mitt glas rödvin. :-)
Jag är jättenyfiken!! Läste precis igenom mönstret, redan detta med en virkad startkedja, jag förstår inte riktigt... :hmm:
Användarens profilbild
Av MuuM
Umma skrev:
MuuM skrev:Echo flower är klar. Avmaskad, trådar fästa och nu ligger den i ljummet vatten och gonar sig. Den ska blockas så fort den legat klart. Håll tummarna att pojkarna sover ordentligt så jag får fixa det i lugn och ro. Med mitt glas rödvin. :-)
Jag är jättenyfiken!! Läste precis igenom mönstret, redan detta med en virkad startkedja, jag förstår inte riktigt... :hmm:
Ärligt talat tycker jag inte det är svårt att sticka spets, det är bara lite krångligt och jag missar och gör fel ofta. Men det är mest för att jag är ouppmärksam. Det är ju bara aviga, räta, lite omslag och hoptagningar. Ok, muscherna är krångliga, dem HATAR jag intensivt. Men min virknål 1,25 har hjälpt mig.

Här är en blockbild.
Bild
Av Ponyo
MuuM skrev:
Umma skrev:
Ärligt talat tycker jag inte det är svårt att sticka spets, det är bara lite krångligt och jag missar och gör fel ofta. Men det är mest för att jag är ouppmärksam. Det är ju bara aviga, räta, lite omslag och hoptagningar. Ok, muscherna är krångliga, dem HATAR jag intensivt. Men min virknål 1,25 har hjälpt mig.

Här är en blockbild.
Bild
:love:
Och jag som sett garnet vet att det är helt fantastiskt vackert.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Umma skrev:

Här är en blockbild.
Bild
:love:
Och jag som sett garnet vet att det är helt fantastiskt vackert.
Jag har ett helt nystan kvar. ;-) Det räckte med ett nystan, med ca 1 meter tillgodo.
  • 1
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?