Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Min Zara Red är min favoritsjal :heart: Den är mjuk och gosig och lättknuten. Tyckte att den var mjuk från början och inte alls sådär hård och stel som min hoppe som kommer att behöva mycket bärtid innan den blir mjuk.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Min Zara köpte jag här i sjalbarn och den var aldeles nytt oöpnat den har varit mjuk från början den får högst betyg från mig
Användarens profilbild
Av June
Min Zara Caffe kandes mjuk och skon redan fran borjan. Dock efter forsta tvatten blev den stravare, men det ar inte en nackdel tycker jag. Eftersom mina sma nu helst gar sjalva ar sjalen till salu om du ar intresserad.
Av Flaxa
Åh, nu blir jag ännu mer sugen på att köpa en Zara! :love:
Användarens profilbild
Av Lindajv
Jag har tyvärr inga svar, då jag aldrig ens burit i vävd sjal och inte har någon Zara! Dock är jag väldigt sugen att prova en. De är ju så snygga...
Användarens profilbild
Av Bebile74
Lindajv skrev:Jag har tyvärr inga svar, då jag aldrig ens burit i vävd sjal och inte har någon Zara! Dock är jag väldigt sugen att prova en. De är ju så snygga...
Vad tråkit att du inte bor i malmö trakten ,du hade fått prova mina :)
Användarens profilbild
Av Lindajv
Bebile74 skrev:
Lindajv skrev:Jag har tyvärr inga svar, då jag aldrig ens burit i vävd sjal och inte har någon Zara! Dock är jag väldigt sugen att prova en. De är ju så snygga...
Vad tråkit att du inte bor i malmö trakten ,du hade fått prova mina :)
Vad snällt och vad synd!
Av Mar
Tassar, är också sugen på att köpa en Zara.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?