Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är Didymos pfau jätteful eller jättevacker?

jättevacker
24
33%
jätteful
49
67%
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Nu ska det fastslås, många är vi som tycker denna sjal är fantastiskt vacker. Ganska många verkar ni vara som tycker denna sjal är gräslig, vissa tycker den är så ful att den passar i fultråden, andra tycker den är så vacker att den är en given medlem i sjalporrtråden.

Nu har du chansen att en gång för alla avgöra om Didimos Pfau egentligen är jättevacker eller jätteful.

Man kan bara välja på jättevacker eller jätteful, tycker man något annat får man antingen strunta i att rösta eller välja en av dessa två.

Bild

Bild
Av Sofie
Då struntar jag i att rösta då :think:
För jag tycker den är fulsnygg!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag tycker att den är görfin och är en sjal jag gärna skulle vilja ha... 8)

(...dock skulle den nog få ta ett dopp i färgbad för jag tycker att kontrasterna är lite för skarpa som de är när det är färg + vitt, hellre två olika nyanser av samma färg! :tumup: )
Användarens profilbild
Av HannaGerda
thowida skrev:fågelskrället är ful, fast annabananas färgade är väl åtminstone ok. :Hahaa:
Det var den jag för första gången blev käär i.

Men jag kan hålla med om att den orginal påfågeln inte är liiika snygg som den här, för har jag fattat det rätt så är de lite olika?
Användarens profilbild
Av emelie
jätteful.
men jag gillar å andra sidan mest tråkiga enfärgade sjalar. Kanske två toner av samma färg kan gå an.
Det spräckligaste jag kan tänka mig är typ stjärnteckensjalen...
Användarens profilbild
Av Edith
Måste jag välja så är den väl mer snygg än ful i alla fall. Men egentligen skulle jag nog också säga fulsnygg.
Av Clee
Jag gillar den mycket - men just den på bilden ovan är jag inte så förtjust i eftersom bakgrundsmönstret är fult. Men själva påfågeln i sig, ja tack. De senaste som har kommit ser ut att ha snyggare bakgrund, som originalet från 1972-1982 vad jag förstår:
Bild
...men utan fransar får man hoppas. ;-)
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Clee skrev:Jag gillar den mycket - men just den på bilden ovan är jag inte så förtjust i eftersom bakgrundsmönstret är fult. Men själva påfågeln i sig, ja tack. De senaste som har kommit ser ut att ha snyggare bakgrund, som originalet från 1972-1982 vad jag förstår:
Bild
...men utan fransar får man hoppas. ;-)
Haha då tycker vi tvärtom då. Jag tycker den som är orginal inte är lika fin utan den som jag visar där uppe är snyggast :) (Jag tycker fortfarande orginalet är snyggt men inte lika....)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?