Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ellla skrev:De här sockorna verkar aldrig bli klara!!!
Vaddå, de randiga? I så fall är det väl bara att sluta, det är det som är fördelen med att sticka från tån och upp - man kan lägga av när man är less! :wink:
Användarens profilbild
Av ellla
solängel skrev:
ellla skrev:De här sockorna verkar aldrig bli klara!!!
Vaddå, de randiga? I så fall är det väl bara att sluta, det är det som är fördelen med att sticka från tån och upp - man kan lägga av när man är less! :wink:
Jag ska inte skapa mera restgarn!
Nu är det äntligen slut! De längsta dockar jag stickat tror jag.
Användarens profilbild
Av binaem
melon skrev:
binaem skrev:Fråga när det står så här
sl2k1psso

- ska jag då ta både de lyfta maskorna och dra över den stickade maskan?
Din skiraste blev ju gigantiskt! :shock: häftigt.
Japp, så skulle jag också sticka det. Vet du om det ska bli en markerad mittnaska? I såna fall tror jag att maskorna ska lyftas "knitwise" dvs rätt. Vad stickar du gör nåt?
Haruni
Idag gjorde jag det äntligen! Jag gick in i affären och köpte ett deluxeset med knitpros. :vågen:
Jag har suktat och längtat så länge men tyckt att dom varit för dyra men sen tänkte jag att jag aldrig unnar mig själv något så nu var det dax.
Jag är mycket nöjd med mitt köp och det innan jag ens har hunnit prova dom :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
linafelicia skrev:Idag gjorde jag det äntligen! Jag gick in i affären och köpte ett deluxeset med knitpros. :vågen:
Jag har suktat och längtat så länge men tyckt att dom varit för dyra men sen tänkte jag att jag aldrig unnar mig själv något så nu var det dax.
Jag är mycket nöjd med mitt köp och det innan jag ens har hunnit prova dom :lol:
:tumup: Jag vågar nästan lova att du kommer fortsätta vara nöjd!
Användarens profilbild
Av binaem
linafelicia skrev:Idag gjorde jag det äntligen! Jag gick in i affären och köpte ett deluxeset med knitpros. :vågen:
jag har önskat mig det i julklapp
MuuM skrev:
:tumup: Jag vågar nästan lova att du kommer fortsätta vara nöjd!
Nu har jag provat dom och dom var verkligen härliga att sticka med! :app: :vågen:
Fy så irriterande!
Jag har lust och tid att sitta med min stickning - men så blir jag så där kladdsvettig om händerna hela tiden! Så där så det blir kärvt och jobbigt att sticka :( inte underlättar det ju min ur-skira spetsstickning med garn nästan som sytråd.... :(
Användarens profilbild
Av melon
Kaffemoster skrev:Fy så irriterande!
Jag har lust och tid att sitta med min stickning - men så blir jag så där kladdsvettig om händerna hela tiden! Så där så det blir kärvt och jobbigt att sticka :( inte underlättar det ju min ur-skira spetsstickning med garn nästan som sytråd.... :(
Jobbigt! Sån blir jag bara av syntetiska garner. Vilket garn stickar du i?
Kaffemoster skrev:Fy så irriterande!
Jag vet vad du menar :( Potatismjöl? talk?
Har börjat sticka lite igen efter en sommar och höst helt fokuserad på virkning. Jag började faktiskt längta efter att sticka! Tog upp en gammal WIP, en dubbelstickad halsduk. Det går ganska långsamt på grund av tekniken, men det är kul ändå. Bild kommer snart.
Hoho... Nu har jag bestämt mig för vilken sjal jag ska göra i julklapp till mamma. Jag får nog ligga i lite eftersom det bara är två månader kvar... Ishbel heter den. Finns på Ravelry för 32 kr eller vad det var (£ 3).

Bild
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?