Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
Britt skrev:Det var jag som fick den vansinnigt fina nålbundna mössan :shock: :D :vågen: !
Den passar jättebra och är så fin i färgerna. Nu gäller det att hitta ett knep för att få ha den för sig själv, C anser att det är HENNES!
Får se, Får se, Får se ! :eld:
Bild kommer senare...
Britt skrev:Det var jag som fick den vansinnigt fina nålbundna mössan :shock: :D :vågen: !
Den passar jättebra och är så fin i färgerna. Nu gäller det att hitta ett knep för att få ha den för sig själv, C anser att det är HENNES!
:rodna: tack. Kul att du gillar den. bild finns att beskåda på sysidan
Juliusdotter skrev:
sysidan?
Här har jag äntligen fått lite tid för att pyssla med mössan, men den blev lite för liten :( Den är nästan för trång på mig, och jag har mindre huvud än min byteskamrat. Fast jag ser denna mössa som en prototyp och behåller den själv. Nu har jag ju övat så nästa mössa kommer ju att bli mkt snyggare :)
Juliusdotter skrev:
Är det den blå med blommor på? I så fall är den jättefin! Jag tycker det kan vara svårt att få till en bra form på kullen, men den var riktigt bra!
Fryle skrev:
Juliusdotter skrev:
Är det den blå med blommor på? I så fall är den jättefin! Jag tycker det kan vara svårt att få till en bra form på kullen, men den var riktigt bra!
Ja, den är blå med blommor. Jag har för första gången tittat in på sysidan och får se min mössa på första sidan. :D
mimpen ej skickat - fått
annelithor ej skickat - ej fått
Bowzee ej skickat - ej fått
Binaem ej skickat - ej fått
Edith ej skickat - ej fått
Björklöv ej skickat - ej fått
Maddemoa skickat - fått
Fryle ej skickat - ej fått
Sassi ej skickat - ej fått
corona ej skickat - ej fått
Elsa ej skickat - ej fått
Elflin ej skickat - ej fått
Moson skickat- ej fått
Nisse ej skickat - ej fått
teres ej skickat - ej fått
helma ej skickat - ej fått
Ellla ej skickat - ej fått
Lojse ej skickat - ej fått
tk81 skickat - ej fått
Juliusdotter skickat - ej fått
solängel ej skickat - ej fått
zandrama ej skickat - ej fått
puppan ej skickat - ej fått
Smultronbarn ej skickat - fått
Britt skickat - fått
Dorotea skickat - fått
Svealinnea ej skickat - ej fått
nemos mamma ej skickat - ej fått
ernamalin ej skickat - ej fått
Glis ej skickat - fått
Mammatess ej skickat - ej fått
Dorotea skrev::lovecomputer: Jag har fått hem en jättesöt mössa :love: Precis min stil! :loving: Och den kom alldeles lägligt, jag har just börjat frysa om öronen :tumup:
Får vi se hur den ser ut?

Jag började också frysa om öronen, men det går ingen nöd på mig, jag har plockat fram mössan jag fick av Glis i förra bytet. När nästa kommer har jag lite att variera med.

Själv har jag nu tvättat och ullkurat. När den är torr är det bara att skicka.
mimpen ej skickat - fått
annelithor ej skickat - ej fått
Bowzee skickat - ej fått
Binaem ej skickat - ej fått
Edith ej skickat - ej fått
Björklöv ej skickat - ej fått
Maddemoa skickat - fått
Fryle ej skickat - ej fått
Sassi ej skickat - ej fått
corona ej skickat - ej fått
Elsa ej skickat - ej fått
Elflin ej skickat - ej fått
Moson skickat- ej fått
Nisse ej skickat - ej fått
teres ej skickat - ej fått
helma ej skickat - ej fått
Ellla ej skickat - ej fått
Lojse ej skickat - ej fått
tk81 skickat - ej fått
Juliusdotter skickat - ej fått
solängel ej skickat - ej fått
zandrama ej skickat - ej fått
puppan ej skickat - ej fått
Smultronbarn ej skickat - fått
Britt skickat - fått
Dorotea skickat - fått
Svealinnea ej skickat - ej fått
nemos mamma ej skickat - ej fått
ernamalin ej skickat - ej fått
Glis ej skickat - fått
Mammatess ej skickat - ej fått
Denna mössa är näst intill färdig, ska bara byta ut knappnålarna i blomman till lite blingstenar, så får den åka till sin nya ägare. Det är ju hur nervöst som helst. Tänk om den inte passar, tänk om den inte alls faller sin nya ägarinna i smaken...
Bild
Helma skrev:Denna mössa är näst intill färdig, ska bara byta ut knappnålarna i blomman till lite blingstenar, så får den åka till sin nya ägare. Det är ju hur nervöst som helst. Tänk om den inte passar, tänk om den inte alls faller sin nya ägarinna i smaken...
Bild
:loving: Så sjukt snygg! Gillar inte den nya ägaren den så ställer jag mig på kö :wink:
mimpen skrev:
Helma skrev:Denna mössa är näst intill färdig, ska bara byta ut knappnålarna i blomman till lite blingstenar, så får den åka till sin nya ägare. Det är ju hur nervöst som helst. Tänk om den inte passar, tänk om den inte alls faller sin nya ägarinna i smaken...
Bild
:loving: Så sjukt snygg! Gillar inte den nya ägaren den så ställer jag mig på kö :wink:
:love: :iagree:
Nu är mössan som ska skickas färdig :) Den hamnar förhoppningsvis på lådan i morgon. Hoppas så den kommer att passa min mottagare. Bjuder på lite förhandsvisning
Bild
Här har K på sig mössan som blev lite för liten så min mottagare behöver inte oroa sig :wink:
Bild
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 30
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?