Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
...en speciell lite längre vintersjal...?

...jag kommer mest att bära på ryggen i vinter....behöver man då en sjal som är lite längre för att nå runt med alla ytterkläder på?? ungefär hur mycket bygger det på tro?? Någon som har något att säga i ämnet? (ni som har varit med någon/några vintrar....)
Användarens profilbild
Av Isanna
Näpp det gör du nog inte, de du har för att bära på magen idag räcker gott och väl att bära på ryggen i vinter.

Fast jag anar att svaret du vill ha är att själklart behöver du en låååång sjal som kan vara er andra vinterpäls! :lol:
Av Aelia
Självklart, men inte för klädernas skulle, utan bara för att...
Användarens profilbild
Av tinaw
...en??? Näe. Mer som tre-fyra.

Skämt åsido, nej, inte om man inte ligger väldigt nätt i storlek med att kunna knyta på ryggen med den sjal man har. En sjal som man bär i tex omslutet med på magen funkar alla gånger.
Användarens profilbild
Av thanisa
Nja en speciell längre för vintern vet jag inte. Men sjalar behövs alltid! Än så länge har jag inte haft för mycket sjalar så en 3-4 stycken nya att växla med på vintern tror jag blir lagom.
Användarens profilbild
Av bright
Isanna skrev: Fast jag anar att svaret du vill ha är att själklart behöver du en låååång sjal som kan vara er andra vinterpäls! :lol:
...känns som att vi förstår varann.... :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
bright skrev:
Isanna skrev: Fast jag anar att svaret du vill ha är att själklart behöver du en låååång sjal som kan vara er andra vinterpäls! :lol:
...känns som att vi förstår varann.... :wink:
:Hahaa:

Du är som jag var för ett halvår sen typ när vi bar varje dag! :lol:
Av eamane
abmis skrev:Men självklart behöver du det :wink:
Givetvis! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Du inte bara behöver! Du måste ha minst två till ifall det blir riktigt kallt! :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Nej, men du behöver en bra bärjacka... 8)
Användarens profilbild
Av bright
Alven skrev:Nej, men du behöver en bra bärjacka... 8)
:roll: kanske både och...?

..fast nu får d inte bli några sjalar på ett tag...köpte en klocka på stan idag.....(hade kunnat köpt 2-3 nya sjalar för de pengarna istället, men en klocka var vad jag behövde.... 8) )....lite lättare att motivera för sambon oxå..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?