Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
Idag var sista gången jag har Thor i vagnen affärn, och struntar i att ta med en sjal "för det är ju så kort, inte hinner han tröttna på vagn på den korta biten...".
Gissa vem som fick krångla hem vagn med ena handen, och ungen på andra? :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av mica
:nono:
Standard för mig med D. :oops: Därav att jag tills slut allltid lärde mig att ha en sele med i vagnen. en Babybjörn.
Användarens profilbild
Av brisea
Stor igenkänningsfaktor :D Men det är ju bra att ha vagnen till att köra hem det man handlat :tumup:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag brukar ha ett barn som går själv, ett barn i sjal/sele och så en tom vagn när jag är ute och går, men jag är för lat för att bära båda barnen samtidigt och stora behöver sova mitt på dagen för det mesta så därför tar jag med vagnen...
Användarens profilbild
Av Kattuggla
esarina skrev:
thowida skrev:Been there done that 8)
Bought the t-shirt. :lol:
Kan man bära i den? :lol:
Av Clee
Haha! Jag fick lite halvpanik igår eftermiddag (fredag) när jag upptäckte att jag hade glömt Becon på väg till Willys för att veckohandla. Bar ena på magen medan den andra sov i tvillingliggdelen men man vet ju aldrig när han behöver plockas upp på ryggen. Och vad händer inte när jag står i kön och lassar upp grejer: lillen vaknar och är ledsen. Tur att jag hade näst bästa lösningen med mig: en vän utan barn. :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?