Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Bild
Detta bärdon såg jag igår! Den ryggan måste ju vara från 70-talet.
Har ni åkt sådan när ni var små? Tänk att de lever än!
Barnet såg ut att ha det rätt bra därbak. :Hahaa:
Sen såg jag honom senare också då bar han pojken på magen istället! :D
Det syns inte så tydligt på bilden men grodpositionen var rätt bra! :app:
Användarens profilbild
Av sarahlc
jupp, jag åkte sån med mina mulleföräldrar i mitten på 80-talet och har burit dottern i en. ska se om jag inte kan rota fram en bild... 8)
Användarens profilbild
Av Mosan
Emma_oh skrev:Det här är jag när jag var liten
Bild

jag tror att vi hade flera såna olika ryggsäckar. Mina föräldrar brukade även surra fast en sån i masten när vi seglade och så sov jag där så länge det gungade :D
:heart:
Användarens profilbild
Av Empy
Bild

jag tror att vi hade flera såna olika ryggsäckar. Mina föräldrar brukade även surra fast en sån i masten när vi seglade och så sov jag där så länge det gungade :D
Mysigt. :loving:
Användarens profilbild
Av Picea
Vi har en sån, den är från 1980 ungefär. Vi har använt den också, särskilt till första barnet innan vi hade upptäckt Ergo och sjal. Men den moderna bärstolen som vi fick till tredje barnet är ju betydligt bekvämare att bära om man skall på långvandring med ett stort barn.
Användarens profilbild
Av Emma_oh
Empy skrev:
[img]http://i112.photobucket.com/albums/n193 ... 5683dc.jpg

Jag somnar fortfarande om det gungar :fnissa:
Användarens profilbild
Av Empy
Emma_oh skrev:
Empy skrev:
[img]http://i112.photobucket.com/albums/n193 ... 5683dc.jpg

Jag somnar fortfarande om det gungar :fnissa:
:Hahaa: :app:
Användarens profilbild
Av Mosan
Min pappa bar mig i en annan variant när jag var liten. Jag minns att jag pillade honom i håret. Kan jag komma ihåg det? Kanske något jag puzzlat ihop när jag blev äldre. I den mina föräldrar hade satt barnen högre upp.
Senast redigerad av Mosan den tor okt 14, 2010 18:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mosan
mammagumman skrev:Är inte det där en Fjällräven? Jag har burit båda mina stora i Haglöfs motsvarighet från andra halvan av 1980-talet jag. Så gammal är jag förstås ni :this:
Jag läste på den, men jag kanske kommer ihåg fel. Du vet säkert! :D
Mosan skrev:
mammagumman skrev:Är inte det där en Fjällräven? Jag har burit båda mina stora i Haglöfs motsvarighet från andra halvan av 1980-talet jag. Så gammal är jag förstås ni :this:
Jag läste på den, men jag kanske kommer ihåg fel. Du vet säkert! :D
Kanske :fnissa:
Användarens profilbild
Av Picea
Vår är en karrimor och inte en haglöfs kom jag på nu, men den är rätt lik.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?