Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av joannaoj
Jag efterlyser:

1. Någon i närheten av Lund/Skåne som äger en MaM upgrade bärjacka av någon modell, i storlek L eller XL, som min man skulle kunna få prova. Vi vill alltså inte köpa den av dig, bara prova för att få rätt storlek sedan.

2. Någon, var som helst i världen, som har/är en karl som är ca två meter lång, "normalbyggd" (vad sjutton det nu är), och en bröstomkrets på ca 100 cm OCH är användare av en sådan här jacka. Vilken storlek har ni? Funkar det?
jo, vi har en MaM i storlek M. jag är 176 cm och min man 196 och den passar oss båda. jag kan dock tänka mig att den är kort i ärmarna till min långarmade man, men han brukar i vilket fall som helst ha sådana där handledsvärmare :tumup:

fast jag vet inte om detta är en uppgrade, och inte är den en L eller XL heller... jaja :wink:
Tack för era svar.

Ärmlängden går att trolla bort med en påsydd mudd eller något, tänker jag mig. Det finns en jacka i strl XL som vi tänkte köpa, och jag undrar bara om den i är för rymlig. Måtten har jag fått, men att omkretsen är si och så många cm säger inte så mycket på en herrjacka, som ändå ofta är bylsig. Det hade varit trevligt att få prova den, eller höra av någon i ungefär samma storlek.

Det finns väl ingen återförsäljare i Skåne, va?
joannaoj skrev:Tack för era svar.

Ärmlängden går att trolla bort med en påsydd mudd eller något, tänker jag mig. Det finns en jacka i strl XL som vi tänkte köpa, och jag undrar bara om den i är för rymlig. Måtten har jag fått, men att omkretsen är si och så många cm säger inte så mycket på en herrjacka, som ändå ofta är bylsig. Det hade varit trevligt att få prova den, eller höra av någon i ungefär samma storlek.

Det finns väl ingen återförsäljare i Skåne, va?
man kan dra åt den i midjan så att den blir lagom bred, men jag vet inte om han tycker att det blir för "kvinnligt" utseende då.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?