-  tor sep 09, 2010 00:17

Jag tror den heter så - Isabella. Om jag minns rätt så är det mörkgrön botten och röda blommor på med gult i mitten. Jag blev helt förälskad i varianten   , men nu när det verkar som att jag äntligen ska kunna köpa en snart så hittar jag den inte någonstans
 , men nu när det verkar som att jag äntligen ska kunna köpa en snart så hittar jag den inte någonstans   . Är det någon som har någon aning om ifall den kan ha utgått? Eventuellt kommer jag att få köphjälp från UK - kan det finnas hopp om att den finns där någonstans? Är det någon som vet?
 . Är det någon som har någon aning om ifall den kan ha utgått? Eventuellt kommer jag att få köphjälp från UK - kan det finnas hopp om att den finns där någonstans? Är det någon som vet?

, men nu när det verkar som att jag äntligen ska kunna köpa en snart så hittar jag den inte någonstans
 , men nu när det verkar som att jag äntligen ska kunna köpa en snart så hittar jag den inte någonstans   . Är det någon som har någon aning om ifall den kan ha utgått? Eventuellt kommer jag att få köphjälp från UK - kan det finnas hopp om att den finns där någonstans? Är det någon som vet?
 . Är det någon som har någon aning om ifall den kan ha utgått? Eventuellt kommer jag att få köphjälp från UK - kan det finnas hopp om att den finns där någonstans? Är det någon som vet?

även om det inte var vad jag ville höra
  även om det inte var vad jag ville höra   . Jag var dock förberedd på det. Då får jag leta begagnat eller förälska mig i någon annan variant
 . Jag var dock förberedd på det. Då får jag leta begagnat eller förälska mig i någon annan variant   .
 .

- men det ska nog vara blommor som du säger...
  - men det ska nog vara blommor som du säger... Storråttan, Mellanråttan, Lillråttan & Miniråttan
 Storråttan, Mellanråttan, Lillråttan & Miniråttan 

- By Aspasia
 - By Aspasia