Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Tjusigt! Jag köpte Ikeas tyllgardiner sist jag var där, för jag tänkte sy en kjol till Alice, men det kanske får bli en lampa istället... Måsta bara skaffa en skärm.

Tittade för inte så länge sen på en liknande lampa, fast den var mer som en kjol i flera lager och flera olika färger, men den var helt hutlöst dyr, tror den kostade uppemot 3000 kr. Detta var helt klart mer i min smak! :tumup: :tumup:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
jazoo skrev:Tjusigt! Jag köpte Ikeas tyllgardiner sist jag var där, för jag tänkte sy en kjol till Alice, men det kanske får bli en lampa istället... Måsta bara skaffa en skärm.

Tittade för inte så länge sen på en liknande lampa, fast den var mer som en kjol i flera lager och flera olika färger, men den var helt hutlöst dyr, tror den kostade uppemot 3000 kr. Detta var helt klart mer i min smak! :tumup: :tumup:
3000 :whut:

Tyllgardinen räcker garanterat till både lampa och tyllkjol. Tyllkjol skulle för övrigt femåring älska, så det var en jättebra ide för det tyll som är kvar.
Användarens profilbild
Av Bowzee
Så fin! :love: Synd att jag har så långt till IKEA, bara. Eller ja, svårt utan körkort.

Ingen som kan köpa tyllgardin åt mig? Jag har en meter chockrosa tyll att byta med isf... 8) (Köpt på panduro)
Förlåt för trådkap :oops:
Användarens profilbild
Av sus
Jag tassar här för att försöka komma ihåg att visa upp tyll-lampan jag gjort till L. Jag har klätt en gamal IKEA lampa med vitt och rosa tyll.
Användarens profilbild
Av jazoo
sus skrev:Jag tassar här för att försöka komma ihåg att visa upp tyll-lampan jag gjort till L. Jag har klätt en gamal IKEA lampa med vitt och rosa tyll.
Vill gärna se! Så här kommer en påminnelse! :tumup:
Användarens profilbild
Av jazoo
Bild
Här är lampan jag såg. Den heter Liv och är designad av Jonas Bohlin. Till det facila priset 4500 kr. Som hittat.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Är det inga fler som har gjort tyllampor?? Jag gjorde två idag efter att ha fyndat på loppis i helgen :)

Bild

Mer info finns på bloggen :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Edith
Vilka fina lampskärmar ni gjort! :love: :app:

Vad heter Ikeas tyllgardin? Tänkte be mamma handla åt mig, men det är svårt att se på hemsidan vilken det kan vara.
Användarens profilbild
Av jazoo
Edith skrev:
Kajsabajsa skrev:
Edith skrev:Vilka fina lampskärmar ni gjort! :love: :app:

Vad heter Ikeas tyllgardin? Tänkte be mamma handla åt mig, men det är svårt att se på hemsidan vilken det kan vara.
Lill heter den och kostar 35 pix :tumup:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90111980
Tack! Då vet jag! :tumup:
Och det är TVÅ för 35 pix! Jag köpte en ny omgång sist jag var där, eftersom jag inte kan hitta dem jag hade i förrådet, så nu skall jag nog snart få till en lampa. Tänkte ta mig till loppis imorgon och se om jag hittar någon skärm! :tumup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
:app: Nu har jag också pysslat en tyllskärm tack vare den här tråden!

den blev riktigt snitsig tycker jag själv, ska ordan foto av den när jag kommer hem i kväll, och att jag faktiskt enbart tog av material som redan låg här hemma och därmed minskade pysselförrådet liiiiiite (till skillnad mot annars när det oftast bara växer och växer... :lol: :oops: ) känns också bra! :tumup:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
CrazyMagpie skrev::app: Nu har jag också pysslat en tyllskärm tack vare den här tråden!

den blev riktigt snitsig tycker jag själv, ska ordan foto av den när jag kommer hem i kväll, och att jag faktiskt enbart tog av material som redan låg här hemma och därmed minskade pysselförrådet liiiiiite (till skillnad mot annars när det oftast bara växer och växer... :lol: :oops: ) känns också bra! :tumup:
:tumup:
Bild krävs absolut :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Så här blev min tyllampa! :vågen:

Den lampskärm jag hade till övers här hemma var väldigt smal upptill så det kändes som att det skulle bli så tjockt att ha knutarna och fluffet upptill, så min fick som en kjol av fluff nedtill istället! :D

Bild
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?