Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Jag skulle vilja ha en enklare sele än becon. :roll: Hur funkar Boban till ett mindre barn? Har den väldigt mycket bredare sittyta och längre rygg än tex beco? Och kan någon berätta hur den är att bära i, gärna i jämförelse med andra selar. :D
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Flickorna på sjalträffarna har väl sagt att den inte är jättebra att bära små barn i. Jag har inte provat men vi har ju några stycken som har en i Lund med omnejd som du kanske hade kunnat få prova av.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Är det en Beco Butterfly du jämför med då eller? Jag menar när du säger enklare. För annars är den ju inte såå olik beco 4th. Jag tyckte dock inte om att bära med Boban. Satt inte alls skönt tycker jag. Min Beco 4th är den jag gillar bäst. Angelpacken jag testade idag kändes nästan lika bra men inte riktigt. Manducan inte alls bra. Vi har en Ergo classic hemma också och den gillar jag heller inte riktigt. Hur den funkar till små barn vet jag inte riktigt......Har jag svamlat färdigt nu tro?
Av Abunai
Ja, jag har en butterfly nu och tycker att 'innerfodret' är lite störigt ibland. Har haft en 4:th innan men jag fick ont i axlarna av den - då. Och har testat många andra... Ja, bäst är väl att bara prova men inte lönt om den inte är bra till mindre barn.
Användarens profilbild
Av Tootz
Finns det ingen där nere i Malmö som du kan låna av ett par dagar och se hur det funkar? Annars ska eventuellt jag neråt en helg så småningom, då kan du få testa min medan jag är nere kanske? :hmm:
Av Hell Cat
Boban har bred sittyta och är hög i ryggen. Passar perfekt till Arvid som blir 2 i november. Manduca tycker jag passar små barn bättre och den är jätteenkel att sätta på tycker jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?