Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Idag har jag varit på BVC med lillan (3 månaderskontroll och vaccination) och nu när jag gick själv med henne satte jag henne i ergokopian på ryggen och där somnar hon direkt. När vi går från BVC så går vi in på Nisses här i stan så frågar kassörskan skeptiskt varför jag har henne på ryggen och inte på magen. Jag förklarar att jag har henne på ryggen för att hon sitter och sover och att det sparar på min rygg att bära henne på ryggen när hon ändå sover men jag får ändå massa skepticism från henne. När jag sen är på Netto kommer två tanter och säger att hon ju inte kan andas där bakom nackstödet och jag förklarar snällt att hon visst då kan andas och att hon sitter jättebra där bak (Skepticism över det åter igen) Jag blir så trött på detta ifrågasättande... BVC-sköterskan tycker dock att det är fantastiskt och älskar mina två små gullungar så det lyfter upp dagen en hel del :)
Användarens profilbild
Av June
Så tråkigt med negativa kommentarer, men kul att bvc är possitiva.
Användarens profilbild
Av KaIi
Jag har också fått frågan om ungen kan andas.
Herre gud ja, jag kväver ungen men är sjysst nog att se till att vi båda har det bekvämt under tiden eller vad!? :twisted:

Dock så har jag hört en del positiva saker också, som att det ser mysig ut, att det måste vara bra för ryggen som inte blir snedbelastad.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
KaIi skrev:Jag har också fått frågan om ungen kan andas.
Herre gud ja, jag kväver ungen men är sjysst nog att se till att vi båda har det bekvämt under tiden eller vad!? :twisted:

Dock så har jag hört en del positiva saker också, som att det ser mysig ut, att det måste vara bra för ryggen som inte blir snedbelastad.
Jo jag hör ju en hel del positiva saker också, det är väl därför jag blir så ledsen när det blir så mycket negativt på en gång för jag är inte vad vid det, jag är van vid att alla tycker att det ser så mysigt och bra ut.

Och jag menar, en tremånaders sitter kanske bäst på magen när den är vaken, det vet jag ingenting om egentligen men när de sover har det väl absolut ingen betydelse om de sitter fram eller bak, de sover ju för katten...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?