- lör aug 14, 2010 14:19
Ja, riktiga markörer är mycket trevligare att sticka med, det går fortare att flytta över en markör än en garnögla.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ketronya skrev:Nu är jag helt snurrig, men om jag vill ha en rätstickad kant när jag stickar runt, visst ska jag sticka vartannat varv rät och vartannat varv avigt?
solängel skrev:Ketronya skrev:Nu är jag helt snurrig, men om jag vill ha en rätstickad kant när jag stickar runt, visst ska jag sticka vartannat varv rät och vartannat varv avigt?
solängel skrev:Jaha, det var det jag skulle ha gett dig i presentKnyttet & K skrev:solängel skrev:Jag har ju en härva elegant som jag tror ska få bli en Annis, men jag bävar lite för början... hålla reda på många maskor i början på uppläggningen är inte min starkaste sida.Jag satte markörer efter varje mönsterrapport när jag lade upp. Det var värt besväret. Jag stickade fel en gång i spetskanten och då var det skönt att det bara är i en rapport som det blev fel och att jag upptäckte det på en gång. Dessutom blev det mindre jobbigt att lägga upp maskor när man bara behövde räkna till 12, eller hur många maskor det nu var. Snacka om att lura sig själv![]()
![]()
Måste masstillverka stickmarkörer...
Umma skrev:Hur får jag upp små, små pärlor på garnet? Tips mottages tacksamt.Trä en sytrån genom ögat på en nål och knyt ihop som en ögla så får du lixom ett större öga för garnet! Eller om du har en tunntunn virknål kan du trä prlor på den och sen dra igenom garnet med kroken .
ellla skrev:Aha! Tack!Umma skrev:Hur får jag upp små, små pärlor på garnet? Tips mottages tacksamt.Trä en sytrån genom ögat på en nål och knyt ihop som en ögla så får du lixom ett större öga för garnet! Eller om du har en tunntunn virknål kan du trä prlor på den och sen dra igenom garnet med kroken .
zandrama skrev:Har ni förresten sett de nya garnerna som Garnstudio släpper i höst?Jag gillar inte att sticka i bouclégarn... fast det där såg mysigt ut!!! en liten björnmössa i sånt kanske???
http://www.garnstudio.com/lang/se/visga ... alitet.php
Jag är grymt nyfiken på Alpaca Bouclé, Baby Alpaca Silk och, nästan mest, Andes. *dreggel*
ellla skrev:Varianterna på nepal verkar mysigazandrama skrev:Har ni förresten sett de nya garnerna som Garnstudio släpper i höst?Jag gillar inte att sticka i bouclégarn... fast det där såg mysigt ut!!! en liten björnmössa i sånt kanske???
http://www.garnstudio.com/lang/se/visga ... alitet.php
Jag är grymt nyfiken på Alpaca Bouclé, Baby Alpaca Silk och, nästan mest, Andes. *dreggel*
kvarnvik skrev: Är det förresten någon som känner till något superbilligt, drygt och tjockt ullgarn, typ för stickor 5? Ej Superwash. Funderar på om jag faktiskt ska få tummen ur och sticka en bärponcho, det lär ju bli många turer ut till pannrummet i vinterJag har en bärponcho stickad i eskimo, den är jättemysig!
Elflin skrev:Och jag en cape i eskimo. Mysig är ordet. men den filtar sig väldigt lätt, och noppar.kvarnvik skrev: Är det förresten någon som känner till något superbilligt, drygt och tjockt ullgarn, typ för stickor 5? Ej Superwash. Funderar på om jag faktiskt ska få tummen ur och sticka en bärponcho, det lär ju bli många turer ut till pannrummet i vinterJag har en bärponcho stickad i eskimo, den är jättemysig!
Bubbi skrev:Brukar inte drops ha rea på höstkanten? Då kan det ju bli billigt!Elflin skrev:Och jag en cape i eskimo. Mysig är ordet. men den filtar sig väldigt lätt, och noppar.kvarnvik skrev: Är det förresten någon som känner till något superbilligt, drygt och tjockt ullgarn, typ för stickor 5? Ej Superwash. Funderar på om jag faktiskt ska få tummen ur och sticka en bärponcho, det lär ju bli många turer ut till pannrummet i vinterJag har en bärponcho stickad i eskimo, den är jättemysig!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?