Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
MuuM skrev:Funderar, kan ni som är duktiga på garn och mönster hjälpa mig? Om jag byter till mig det här garnet av Knyttet

och vill sticka en baby surprise, dvs en sån här

tror ni det blir snyggt? Dvs kommer färgrapporterna bli bra när man stickar så långa varv?
Jag tror det blir mest spräckligt, att du missar lite av randeffekten.

Kaffemoster: Jättefin!
Användarens profilbild
Av MuuM
Fryle skrev:
MuuM skrev:Funderar, kan ni som är duktiga på garn och mönster hjälpa mig? Om jag byter till mig det här garnet av Knyttet

tror ni det blir snyggt? Dvs kommer färgrapporterna bli bra när man stickar så långa varv?

Attans. :-(
Av Umma
MuuM skrev:
Fryle skrev:

Attans. :-(
Fast jag tror det blir fint ändå. :wink:
Användarens profilbild
Av tweed
telistant skrev:jag har ju blivit inpirerad att sticka en sjal i spets, men jag har aldrig stickat spets förut så jag undrar om nån har tips på nåt snyggt som är lämpligt att börja med?
Jag gjorde en sån här och det var den första spetssjalen jag faktiskt har blivit klar med :lol:
Bild
Den finns på Ravelry som gratis download, är du inte medlem kan jag maila filen till dig, även om jag rekommenderar ett medlemskap 8)
telistant skrev:jag har ju blivit inpirerad att sticka en sjal i spets, men jag har aldrig stickat spets förut så jag undrar om nån har tips på nåt snyggt som är lämpligt att börja med?
Jag stickade precis min första spetssjal, en Annis. Den var väldigt lättstickad. Den är slätstickad med spetskant. Det är också ett gratismönster. Jag har ett extra ex utskrivet, om du vill ha det kan jag lämna det när vi hämtar sängen, som vi gärna vill köpa :D
Knyttet & K skrev:
Jag stickade precis min första spetssjal, en Annis. Den var väldigt lättstickad. Den är slätstickad med spetskant. Det är också ett gratismönster. Jag har ett extra ex utskrivet, om du vill ha det kan jag lämna det när vi hämtar sängen, som vi gärna vill köpa :D
Du får gärna ta med utskriften när du hämtar sängen :D

Och Kvarnvik har PM 8)
Kaffemoster skrev:Nöjd. :app:
Bild Bild Bild
Urläcker :love:

Hur har du gjort? :D
Användarens profilbild
Av tweed
telistant skrev:
Knyttet & K skrev:
Du får gärna ta med utskriften när du hämtar sängen :D

Och Kvarnvik har PM 8)
Mailar imorgon :D
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 289

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?