Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjalgalen
Slängde på mig Manducan idag, vi skulle ner på stan och jag ville bära minstingen som är 19 månader. Slänger upp en glad pojke som gärna vill gå ut, men väl uppe komemr han på att han vill åka NAAAAANG!!!!! Alltså vagn.... mamman försöker få honom att gilla läget, men ger upp efter en minuts skrik efter NAAAAAANG!

Jag har knappt burit sedan i våras, och nu vill herrn inte, ledsamt! Men jag hoppas lite på att han kommer vilja åka mer sele/sjal i vinter, saknar myset!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:klappa: Han kan nog få för sig att han vill bli buren igen. J åkte rygg bitvis idag på promenad med zingo, Flaxet och småttingarna. Och du vet ju hur bestämd hon kan vara på att hon inte ska åka sjal. Idag skulle det minsann bäras på magen :roll: Lite stort med en treåring i vagga på magen ute på promenad (Även om min treåring inte är så stor :wink: )
Av sjalgalen
NU ÄNTLIGEN, släppte det, min minsta vill åka sjal igen - så idag kom min fina chasmere fram och jäklar i min lilla låda vilken fantastisk knytning vi fick till!!! Han satt som gjutet på ryggen, och bara njöt, han ville inte ens gå ner när jag skulle på toa !!

Hoppas nu att det håller i sig, det var så mysigt att få ha honom på ryggen igen :love:

Och häromdagen kastade jag upp 3åringen i sele på ryggen, iofs under protest, men väl där tyckte han nog allt att det var rätt skönt :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen:
Det går i vågor, just nu är det väldigt bra att åka på ryggen tycker J. :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?