Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
MuuM skrev:Funderar, kan ni som är duktiga på garn och mönster hjälpa mig? Om jag byter till mig det här garnet av KnyttetJag tror det blir mest spräckligt, att du missar lite av randeffekten.
och vill sticka en baby surprise, dvs en sån här
tror ni det blir snyggt? Dvs kommer färgrapporterna bli bra när man stickar så långa varv?
Fryle skrev:Attans.MuuM skrev:Funderar, kan ni som är duktiga på garn och mönster hjälpa mig? Om jag byter till mig det här garnet av KnyttetJag tror det blir mest spräckligt, att du missar lite av randeffekten.
tror ni det blir snyggt? Dvs kommer färgrapporterna bli bra när man stickar så långa varv?
Kaffemoster: Jättefin!
MuuM skrev:Fast jag tror det blir fint ändå.Fryle skrev:Attans.MuuM skrev:Funderar, kan ni som är duktiga på garn och mönster hjälpa mig? Om jag byter till mig det här garnet av KnyttetJag tror det blir mest spräckligt, att du missar lite av randeffekten.
Kaffemoster: Jättefin!
telistant skrev:jag har ju blivit inpirerad att sticka en sjal i spets, men jag har aldrig stickat spets förut så jag undrar om nån har tips på nåt snyggt som är lämpligt att börja med?Jag gjorde en sån här och det var den första spetssjalen jag faktiskt har blivit klar med
telistant skrev:jag har ju blivit inpirerad att sticka en sjal i spets, men jag har aldrig stickat spets förut så jag undrar om nån har tips på nåt snyggt som är lämpligt att börja med?Jag stickade precis min första spetssjal, en Annis. Den var väldigt lättstickad. Den är slätstickad med spetskant. Det är också ett gratismönster. Jag har ett extra ex utskrivet, om du vill ha det kan jag lämna det när vi hämtar sängen, som vi gärna vill köpa
Knyttet & K skrev:Du får gärna ta med utskriften när du hämtar sängentelistant skrev:jag har ju blivit inpirerad att sticka en sjal i spets, men jag har aldrig stickat spets förut så jag undrar om nån har tips på nåt snyggt som är lämpligt att börja med?Jag stickade precis min första spetssjal, en Annis. Den var väldigt lättstickad. Den är slätstickad med spetskant. Det är också ett gratismönster. Jag har ett extra ex utskrivet, om du vill ha det kan jag lämna det när vi hämtar sängen, som vi gärna vill köpa
Kaffemoster skrev:Nöjd.Urläcker![]()
![]()
![]()
telistant skrev:Mailar imorgonKnyttet & K skrev:Du får gärna ta med utskriften när du hämtar sängentelistant skrev:jag har ju blivit inpirerad att sticka en sjal i spets, men jag har aldrig stickat spets förut så jag undrar om nån har tips på nåt snyggt som är lämpligt att börja med?Jag stickade precis min första spetssjal, en Annis. Den var väldigt lättstickad. Den är slätstickad med spetskant. Det är också ett gratismönster. Jag har ett extra ex utskrivet, om du vill ha det kan jag lämna det när vi hämtar sängen, som vi gärna vill köpa![]()
Och Kvarnvik har PM
Ketronya skrev:Mönster från ravelry. Sticka 22 rutor, sy ihop, sticka i-cords till handtag och kant, tova i maskinKaffemoster skrev:Nöjd.Urläcker![]()
![]()
![]()
![]()
Hur har du gjort?
Kaffemoster skrev:Nöjd.Ursnygg.![]()
![]()
![]()
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?