- lör jul 31, 2010 10:03
Ska kolla en gång till.
kvarnvik skrev:Den var förskräckligt ful men det där med komplicerade maskor låter roligt.Bubbi skrev:Kassen menar du? Det är visst rätt komplicerade maskor i den, men det gör inget, för det finns filmer på youtube hur man ska görakvarnvik skrev:Du har kanske en ny sjalbarnstrend på G därKnyttet & K skrev:Jag är (nästan) klar med Annis och kan inte bestämma mig för vad jag ska sticka härnäst?Jobbigt att ha många projekt på önskelistan, känner igen det
Jag vill sticka en Pippitröja/kofta till Agnes, en kofta till bäbisen (kanske med randigt ok och prickiga ärmar/kropp), en mönstrad kofta ur boken Dikt i maskor till min lilla systerdotter. Sen har jag lite muddar/vantar i åtanke, en mönstrad överdel till åkpåse/fälltäcke, jag vill ha en Haruni och en Birdseye, sen är det muddar/sjalar/vantar att ges bort som jag skulle vilja börja med i tid i år.... Hur ska man väljaJag har just påbörjat en sån här: http://www.randomhouse.com/crown/potter ... on_bag.pdf som hämnd mot min håriga kofta
Men nu är det läggdags, få se om jag orkar repa upp luveländet imorgon och börja om, eller om jag fortsätter med min kasse. Egentligen vill jag ju börja på en annis, men nu har jag inga vajrar kvar

/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.