- tor sep 06, 2007 06:51
Jag tycker det just nu. Saga väger bara lite över åtta kilo, men jag tycker hon har blivit tung. Jag har burit jätte mycket på magen de sista veckorna eftersom hon har skadat fingret och har bandage, så vill jag inte att hon ska suga eller pilla på det för mycket och då har jag ingen koll när hon sitter på ryggen. Och så har vi varit i väg så mycket, till sjukhuset två gåner i veckan, till dagis och lekis. Jag tycker att hon är som en sten, jag vill ha ett vagnbarn. Ska försöka bära mer på ryggen igen, men det är lite krångligt när man åker buss mycket och ifall man inte riktigt vet hur vädret blir.
I vagnen sitter hon några sekunder, sedan vrider hon sig och trivs inte där. Fast hon kan krångla i sjalen också. Så om någon skulle fråga mig om det är tungt att bära i sjal, så skulle jag säga att "ja det avlastar bra, men efter någon timme, blir det lite tröttsamt."
I vagnen sitter hon några sekunder, sedan vrider hon sig och trivs inte där. Fast hon kan krångla i sjalen också. Så om någon skulle fråga mig om det är tungt att bära i sjal, så skulle jag säga att "ja det avlastar bra, men efter någon timme, blir det lite tröttsamt."

Helena med Marek (13 år) och Miles (10 år) och Saga (7 år)