Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ketronya
Legolassjalen är klar:

Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Ketronya
Kaffemoster skrev:
Ketronya skrev:Legolassjalen är klar:

Bild
Bild
Bild
Wow! :love:

Hur har du fått tag på mönstret? Har du köpt hela serien med mönster,alltså?
Tack :D

Ja, det är ett gratismönster som man får med som en bonus när man köper alla mönstrena.
Användarens profilbild
Av Ketronya
kvarnvik skrev:
Ketronya skrev:Legolassjalen är klar:

Oj vad du är snabb :shock: Och fint blir det också :D
Tackar :D Det är dock en ganska liten sjal så den går ju rätt fort :D
Användarens profilbild
Av Ketronya
Ketronya skrev:
Bubbi skrev:
Ketronya skrev:
Bubbi skrev: Tack!:D
Men den är inte speciellt svår. Och du är ju värsta experten på sjalar.
Expert är allt att ta i :wink:

Jag fattar inte diagrammen med de här: "1 into 3 star" etc... Det är ju inte bara vanliga rutor som i vanliga diagram.. :hmm:
Men de står väldigt bra förklarat lite högre upp, så det var lätt att följa ändÅ.
Aha, så det gör det :D Då ska jag ge mig på att läsa hela mönstret ordentligt då så får det bli nästa sjalprojekt, man kan ju alltid fråga här om man fastnar :wink: Tack för att du inspirerade mig! :tumup:
Nu har jag läst igenom mönstret noga och tror mig fatta det mesta men jag passar på att fråga nu när du har mönstret färskt i minnet :D

Det står i instruktionerna: "Continue as follows, working center st and edges sts as set." vad menas med det? :hmm:

Sen undrar jag om man läser diagrammen från höger till vänster hela tiden och om mittmaska inte "finns med" på diagrammen? Hoppas du förstår hur jag menar? :lol:
Av Ponyo
Ketronya skrev:
Ketronya skrev:
Bubbi skrev:
Ketronya skrev:
Bubbi skrev: Tack!:D
Men den är inte speciellt svår. Och du är ju värsta experten på sjalar.
Expert är allt att ta i :wink:

Jag fattar inte diagrammen med de här: "1 into 3 star" etc... Det är ju inte bara vanliga rutor som i vanliga diagram.. :hmm:
Men de står väldigt bra förklarat lite högre upp, så det var lätt att följa ändÅ.
Aha, så det gör det :D Då ska jag ge mig på att läsa hela mönstret ordentligt då så får det bli nästa sjalprojekt, man kan ju alltid fråga här om man fastnar :wink: Tack för att du inspirerade mig! :tumup:
Nu har jag läst igenom mönstret noga och tror mig fatta det mesta men jag passar på att fråga nu när du har mönstret färskt i minnet :D

Det står i instruktionerna: "Continue as follows, working center st and edges sts as set." vad menas med det? :hmm:

Sen undrar jag om man läser diagrammen från höger till vänster hela tiden och om mittmaska inte "finns med" på diagrammen? Hoppas du förstår hur jag menar? :lol:
Där har du kopplingen. Hon markerar inte ut första tre räta, inte mitten, och inte sista tre räta. De ska du sticka rakt igenom, trots att de inte alls nämns mer.
Man börjar liksom om på nytt igen efter mittenmaskan (minus tre tre räta då)
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev: Där har du kopplingen. Hon markerar inte ut första tre räta, inte mitten, och inte sista tre räta. De ska du sticka rakt igenom, trots att de inte alls nämns mer.
Man börjar liksom om på nytt igen efter mittenmaskan (minus tre tre räta då)
Och mittenmaskan ska stickas vridet rätt, dvs i bakre maskbågen och vanligt avigt.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Tack Bubbi och MuuM, Då är jag med på hur det funkar :tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
En fråga till om Laminarian bara :wink:

Det står att man ska lyfta första maskan varje varv, ska man göra det både på de aviga och räta varven?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?