- tis jun 15, 2010 14:58
Två små hjärtan
Jag är så sugen på en jag också ... Men jag borde inte, tror jag.

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ullegulle78 skrev:Nu har jag beställt en från USA!!Spännande!
Jag orkade inte vänta 4 veckor på den variant jag ville ha (specialdesignad) men så hittade jag en sån färdig i staterna så då blev det beställning därifrån...
Sen kommer det väll bli en hisklig massa i tullavgift o.dyl, men jag hoppas att det blir värt det..
KattenFindus skrev:Så fort den kommer så ska jag lägga upp lite foton så att du får se hur ful och o-mysig den är.Ullegulle78 skrev:Nu har jag beställt en från USA!!Spännande!
Jag orkade inte vänta 4 veckor på den variant jag ville ha (specialdesignad) men så hittade jag en sån färdig i staterna så då blev det beställning därifrån...
Sen kommer det väll bli en hisklig massa i tullavgift o.dyl, men jag hoppas att det blir värt det..![]()
För min del har det hamnat lite längre ner på prioriteringslistan just nu,
försöker jag övertala mig i alla fall.
Ullegulle78 skrev:hrmpfKattenFindus skrev:Så fort den kommer så ska jag lägga upp lite foton så att du får se hur ful och o-mysig den är.Ullegulle78 skrev:Nu har jag beställt en från USA!!Spännande!
Sen kommer det väll bli en hisklig massa i tullavgift o.dyl, men jag hoppas att det blir värt det..![]()
Då kommer suget gå över, jag lovar!
KattenFindus skrev:Ja! Gör det!Ullegulle78 skrev:hrmpfKattenFindus skrev:Så fort den kommer så ska jag lägga upp lite foton så att du får se hur ful och o-mysig den är.Ullegulle78 skrev:Nu har jag beställt en från USA!!Spännande!
Då kommer suget gå över, jag lovar!![]()
![]()
Jag får väl leta rätt på dig när vi brummar ner till svärföräldrarna så kan jag visa sambon hur ful och o-skön den är
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?