Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Äh! Jag ger upp, var är den där sockgeneratorn nu igen? Det fanns väl en från-tån-upp? Annars finns ju alltid Barbros, men det är kul att prova något nytt...
Lägg till den som favorit på ravelry! http://www.ravelry.com/patterns/library ... -generator

Och för er som inte har ravelry ÄN! :twisted: 8) http://www.indigirl.com/sock-app/
Användarens profilbild
Av melon
Bubbi skrev:Det är som tur är inte så ofta som jag stickar så länge. :lol:
Tidigare har jag fått spänningshuvudvärk av att sticka så länge. Men denna gång fick jag ont i handleder och underarmarna.
Men nu har det gått över :vågen:
Spänningshuvudvärk känner jag igen...

Jag fick en inflammation i en handled pga för mycket dövblindtolkning en gång för längesen och då hjälpte det väldigt mycket med en skena som jag hittade på apoteket. Då blev jag påmind om att den handen skulle ta det lugnt och den fick vila i fred. Har du provat nåt sånt?
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:
melon skrev: Jag får ont av krokning. Så det har jag tyvärr lagt ner helt, jag har en påbörjad tröja med ett helt mönstrat ok klart men jag kan inte mer...
Kan du inte använda oket, plocka upp maskor och sedan sticka tröjan? Det känns ju snopet att inte kunna använda det när du lagt ner jobb på det.
Jo, det har jag också tänkt på. Men krokning blir så mycket tjockare än både virkning och stickning, så det kommer nog se lite lurigt ut... Sladdrigt i kroppen liksom. Eller vad tror du?

//Kristin, som har spammat klart nu :mrgreen:
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
Fryle skrev:
melon skrev: Jag får ont av krokning. Så det har jag tyvärr lagt ner helt, jag har en påbörjad tröja med ett helt mönstrat ok klart men jag kan inte mer...
Kan du inte använda oket, plocka upp maskor och sedan sticka tröjan? Det känns ju snopet att inte kunna använda det när du lagt ner jobb på det.
Jo, det har jag också tänkt på. Men krokning blir så mycket tjockare än både virkning och stickning, så det kommer nog se lite lurigt ut... Sladdrigt i kroppen liksom. Eller vad tror du?

Spamma på du, det är så trevligt när det lyser rött när man visar sina inlägg hela tiden :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:
Fryle skrev:

Spamma på bara!
Jag tror nog att det kan bli bra. Kanske ska du använda något tunnare stickor än annars, så det blir lite fastare.
zandrama skrev:Lite nyfärgat garn, Gotländska bär:

Bild

136 g entrådig gotlandsull, ska bli nån typ av sjal.
Läckert :D

Jag har själv lite garn och några påsar kool-aid som väntar på att användas...
Jag måste bara få visa mitt nya garnskåp :D
Bild
Jag hade mer garn än jag trodde men nu är det minsann ordning och reda! Jag har sorterat efter färg, fibersort och grovlek.
De 6 nedersta lådorna är tomma. Det måste betyda att det är fritt framm att köpa lite mer garn, eller :hmm:
Användarens profilbild
Av Elsa
linafelicia skrev:Jag måste bara få visa mitt nya garnskåp :D
Bild
Jag hade mer garn än jag trodde men nu är det minsann ordning och reda! Jag har sorterat efter färg, fibersort och grovlek.
De 6 nedersta lådorna är tomma. Det måste betyda att det är fritt framm att köpa lite mer garn, eller :hmm:
:shock: Så fiiint! :heart:
Elsa skrev:
Bild
:iagree: :tumsup:
Juliusdotter skrev:
Elsa skrev:
Bild
:iagree: :tumsup:
Oj! :shock: :tumup: Både snyggt ordnat och en imponerande "samling"! :D
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?