Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hallon
Jag köpte en bambusjal (50%) som första riktiga långsjal. (Natibaby diamond bamboo). Den är verkligen helt fantastisk! Lite lång bara... Så jag köpte en girasol i en bättre längd som jag tyckte var fin. Men det är ju liksom inte alls samma sak! Jag väljer ändå alltid Natin för den är så fantastisk, trots att ändarna hänger och slänger. :roll: Jag vill älska den andra, men det gååår inte! För att inte tala om gauzen jag har... Den är ju stenhård i jämförelse.
Så vad ska jag hitta istället? Jag vill ha något mjukt, ganska tunnt och flerfärgat som är minst lika bra som Natin och som finns i 4,2m. Vad ska jag titta efter? Finns det andra bambusjalar?
Av Sofie
Mmmmm en paisleymönstrad.
Jag dregglar bara jag tänker på den :loving:
Av Sofie
Droppen skrev:
thowida skrev:Ellevill har ju en på gång nu i juli. :tumup:
har du länk?
http://ellevill.com/index.php?cPath=60
Av Sofie
Bild
Av Sofie
Bild
Av Sofie
Bild
Av Sofie
Förlåt att jag bombar din tråd, men jag vill haaaaaaaaaa :oops:
Av Sofie
Annars är min didy ellips siden/cashmere-mix snäppet mjukare och tunnare än din bambu och sidenindion är i samma klass tror jag.

Men det är ju typ enfärgat.

Natibaby har väl någon mer i bambu va?
Av sjaltokan
Sofie skrev:Annars är min didy ellips siden/cashmere-mix snäppet mjukare och tunnare än din bambu..
Nu trodde jag vi diskuterade sjalar som gick att få tag på :mrgreen:
Av sjaltokan
Droppen skrev:Ingosad Didy Indio är inte fy skam! :tumup:
Nä absolut inte men bambu är faktiskt strået vassare, i alla fall natibaby bambu.
Användarens profilbild
Av Hallon
Hmmm... siden och cashmere... kanske lite för lyxigt för mig. Jag vill ju bara ha en brukssjal! Ellevilles är ju fina också...men de känns också lite för lyxiga.
Jo, Natibaby har förutom "diamond" en "pearl", men den är inte riktigt jag, i alla fall inte den rosa som de har kvar. Men oj, vilka fina de har gjort nu, men "Dandelions"! Kan de vara tunna och mjuka, tro?

TYPISKT! att jag skull köpa den bästa sjalen först, så jag inte kan köpa fler och pröva mig fram för att hitta den rätta!
Av Sofie
Har du testat att fläta och kanske typ tumla :oops: jungelranden?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?