Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
Jag är jättesugen på att testa en riktig sele! Plutten här hemma är snart 16 månader! Jag är sugen på Manduca men tänkte höra vilken sort/modell som "borde" passa mig med min kroppsbyggnad!
173 lång...ca 65 kilo...(ganska normalbyggd med andra ord) har rätt lång rygg...
Funderat på att köpa en Manduca som sagt men även tittat lite på Ergo kopian på tradera! Kanske skulle testa båda!?
:hmm:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Jag är 166 cm, 73 kg och har provat Manduca, Patapum, Angelpack (heter den va?) och Beco och jag är absolut mest nöjd med Becon. Nääää, jag är helt KÄR i Becon :love:

:mrgreen:
Användarens profilbild
Av carro83
Tyvärr känner jag ingen annan som bär i sele och bor sådär dumt till så jag inte har nära till någon butik där jag kan prova! Jag får nog ta en koll i träff tråden... :)
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag har testat Ergo, Maduca, Beco Butterfly II och Beco 4th.

Jag rekommenderar INTE Beco Butterfly, den tycker jag bara är bökig med ett lite större barn, helt ok på magen med pyttis, men det är allt. Beco 4th gillar jag däremot.

Jag tycker att Manduca är en bra sele, men den passar inte min kropp, jag får ont ganska snabbt när jag bär i den.

Min favvo är slutligen Ergo, en helt suverän sele!!!

Jag är 165 cm lång med ganska normal kroppsbyggnad.
Av Hell Cat
jazoo skrev:Jag har testat Ergo, Maduca, Beco Butterfly II och Beco 4th.

Jag rekommenderar INTE Beco Butterfly, den tycker jag bara är bökig med ett lite större barn, helt ok på magen med pyttis, men det är allt. Beco 4th gillar jag däremot.

Jag tycker att Manduca är en bra sele, men den passar inte min kropp, jag får ont ganska snabbt när jag bär i den.

Min favvo är slutligen Ergo, en helt suverän sele!!!

Jag är 165 cm lång med ganska normal kroppsbyggnad.
Beco 4th skulle jag vilja testa..
Av linamh
KATARINA skrev:Med din kroppsbyggnad l¨åter det som att de flesta selar skulle passa bra. Men det bästa är om du kan prova i förväg.
För mig funkar både Manduca och Ergo. Manducan känns liiite stor för mig ibland, men du är nog lagom mycket större för att det ska funka bra. Jag är i runda slängar 170 cm och väger under 60 kg.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?