Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
kvarnvik skrev:Hm, har du en bild på den på fejan? I så fall vet jag 8)
Japp. Bjussar på den bilden här oxå :D.

Den är tagen med mobilen så inte bästa bilden. Men det kommer ta längre tid om jag ska fixa med kameran...
Bild
LillaG skrev:Det är en Katiwrap Jungle.

Earthy Rainbow är lite hypad och gillad av många... men den är alldeles för röd för mig - den här är jag :loving:
Åh, den var ju sugen på ett tag (fortfarande - men har hejdat mina inköp...) :love:
Fru Fiske skrev:Hur är den i tyget? Tunn, tjock? Sladdrig, styv?
Det är ju en Girasol och jag tycker den är en typisk Girasol. Lite medel över lag... inte tunn, inte tjock, inte sladdrig och blir relativt snabbt ingosad.
LillaG skrev:
Fru Fiske skrev:Hur är den i tyget? Tunn, tjock? Sladdrig, styv?
Det är ju en Girasol och jag tycker den är en typisk Girasol. Lite medel över lag... inte tunn, inte tjock, inte sladdrig och blir relativt snabbt ingosad.
Hm, har aldrig varit i närheten av en girasol, är en selmänniska egentligen. :hmm: Men medel lät ju bra. :wink: Har en reobzo som jag tycker är för sladdrig för att knyta på ryggen och en stork som jag tycker är lite för styv, men då kanske katiwrapen är lite mittimellan?
Fru Fiske skrev: Hm, har aldrig varit i närheten av en girasol, är en selmänniska egentligen. :hmm: Men medel lät ju bra. :wink: Har en reobzo som jag tycker är för sladdrig för att knyta på ryggen och en stork som jag tycker är lite för styv, men då kanske katiwrapen är lite mittimellan?
Katiwrapen kan jag verkligen rekommendera :loving: Är det verkligen ingen däruppe som har en Kati eller girasol? :hmm: Åker du till sundsvall nån gågn kan du få känna på min(a) :mrgreen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?