Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
L - jagh ar ju både en beco 4th och en angelpack - bägge för provning any time - bara att ringa och komma förbi :tumup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Patapum och Patapum Toddler är också himla bra om man är smal :tumup:
De har dessutom rättså rejäla midjebälten, så föredrar man det är Patapum rätt val 8)
Av liten06
Elin skrev:L - jagh ar ju både en beco 4th och en angelpack - bägge för provning any time - bara att ringa och komma förbi :tumup:
Åhå, då får vi göra det då! I är dunderförkyld (jag hoppas bara att det inte är rs) så vi får väl se när det blir...
Användarens profilbild
Av Ester
liten06 skrev:
Elin skrev:L - jagh ar ju både en beco 4th och en angelpack - bägge för provning any time - bara att ringa och komma förbi :tumup:
Åhå, då får vi göra det då! I är dunderförkyld (jag hoppas bara att det inte är rs) så vi får väl se när det blir...
jag kan komma förbi imorrn eftermiddag/kväll så får ni testa över påsk
Av liten06
Elin skrev:
liten06 skrev:
jag kan komma förbi imorrn eftermiddag/kväll så får ni testa över påsk
Ja gärna :vågen:
Användarens profilbild
Av UWO
liten06 skrev:Jag är ganska liten upptill, små axlar som inget sitter bra på, har testat beco butterfly I och den sitter ganska okej dom gånger jag får till det - vilket är sällan!
Dessutom hatar jag att det är en ficka som barnet ska sitta i.
Vilken sele är bäst när man är liten upptill och vill att det ska gå snabbt och lätt att få upp barnet?
Jag är rätt klent byggd och manducan passar riktigt bra här. Har provat :hmm: beco, patapum och.... :hmm: ergo? Och manducan var klart bäst för mig.

(och så vill jag se en bild sen när du bestämt dig och införskaffat! :this: :D )

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?