Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
Jag är ganska liten upptill, små axlar som inget sitter bra på, har testat beco butterfly I och den sitter ganska okej dom gånger jag får till det - vilket är sällan!
Dessutom hatar jag att det är en ficka som barnet ska sitta i.
Vilken sele är bäst när man är liten upptill och vill att det ska gå snabbt och lätt att få upp barnet?
Användarens profilbild
Av solanna
Sutemi kanske med korslagda axelband? Jag vet inte om de säljs längre, men du kanske kan hitta en begagnad? Ev har jag en svart som inte används längre, men är osäker på om maken vill släppa den.

Här är en bild där man ser ganska bra hur den sitter:
Bild
Av liten06
solanna skrev:Sutemi kanske med korslagda axelband? Jag vet inte om de säljs längre, men du kanske kan hitta en begagnad? Ev har jag en svart som inte används längre, men är osäker på om maken vill släppa den.

Bild
Den verkar bra, men hur bekvämt är det med korsade axelband när man bär på ryggen som kvinna? Jag tänker mig att det kan göra ont?
Av liten06
thowida skrev:du har inga andra sjalbarnare eller återförsäljare i närheten?
Joo, men jag är lat... :oops:...och blyg.
Användarens profilbild
Av solanna
liten06 skrev:
solanna skrev:Sutemi kanske med korslagda axelband? Jag vet inte om de säljs längre, men du kanske kan hitta en begagnad? Ev har jag en svart som inte används längre, men är osäker på om maken vill släppa den.

Bild
Den verkar bra, men hur bekvämt är det med korsade axelband när man bär på ryggen som kvinna? Jag tänker mig att det kan göra ont?
Jag tycker att det är helt ok, men det beror ju på hur känsliga bröst man har såklart.
Av hedvigmamma
manducan kan man ju oxå korsa annars o även om man inte korsar tror jag den är ganska bra för oss småfolk. jag har inte provat att bära på rygg än, men min svägerska, som är en liten nätt varelse har gjort det o verkade mycket nöjd.
Användarens profilbild
Av mari_tres
liten06 skrev:hur är dom äldre becosarna?
De är bäst enligt mig! :tumup: Har tre stycken Beco 4th generation 8)
Angelpacken är snarlik, också bra. Har en sån också :fnissa:
Sutemin har väldigt breda axelband, men lite knepigt huvudstöd om man ska bära på ryggen (iaf den jag hade, vet inte om det fortfarande ser likadant ut).
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
mari_tres skrev:
Sutemin har väldigt breda axelband, men lite knepigt huvudstöd om man ska bära på ryggen (iaf den jag hade, vet inte om det fortfarande ser likadant ut).
Vilken gillar du bäst - becon eller angelpacken?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Mamma Eli skrev:
mari_tres skrev:
Vilken gillar du bäst - becon eller angelpacken?
Tja... jag har tre Beco och en AP :fnissa: tycker att becon är bäst, AP:n har lite för smalt band i midjan ( jag har degmidja där det lätt skär in)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?