Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bello skrev:Är det samma tyger som används till klädedräkterna?Jo, det tror jag.
schmut skrev:Det brukar stå saker invät i tyget som berättar vem som får bära det vid vilka tillfällen tror jag.Bello skrev:Undrar om det är kitenge tyg jag haft liggandes på vinden sen vi var i gambia för 15 år sedanär inte kitenge alltid ett vävt tyg? mönstrena är vävda och symboliserar olika tillfällen i livet. vissa kitenges 'får' bara använda av vissa personer etc.![]()
men det är som helt vanligt lakansväv!!!!!, ganska "stelt", men färgglatt med tryckra mönster och i färdigkapade bitar. Mätte dem nu och de är ca 270 x 116 cm och 180 x 112 cm. Jag har alltid trott att kitenge var ett "speciellt" tyg även förutom mönstren.
Dessutom köpte vi då två underbara batik tyger i massa färger som är 290 x 85 cm (som en färdig kortsjal !). Batik tyget har jag använt en del som kortsjal, men tyckte de var lite "hårda", men dock vackra!
Nu har jag kollat lite på torso knytningarna och det verkade ju finurligt så det måste prövas.
eller är jag på fel tyg nu?
i vilket fall som helst har jag varit på jakt efter en snygg kitenge länge men fick nöja mig en en indisk sari..
Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?