Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tse
#783451
Idag känns det riktigt blåsigt och höstigt här och det fick mig att fundera på vad man tar på lilla sjalbarnet (nu 2,5 månader)i höst och vinter. En tjock vinteroverall eller en fleecevariant? Jag är förtjust i ull och hittade en ulloverall på Minimundus, men den är väl inte vindtät och det är väl kanske bra om overallen är? Jag bär mest i trikåsjal och mei tai, om det nu spelar någon roll. Jag tänker på att mei taien är lite mer öppen på sidorna och då kanske det behövs varmare kläder.
Hur gör ni?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#783490
L hade inte alls mycket kläder på sig i vintras när jag bar honom, typ ordenliga strumpor, väpnarluva, mössa, och när det var riktigt kall, ylletröja och vantar - sen hade jag mina egna tröjor, halsduk och jackan/ponchon om honom.

Overall fick han ha på sig i vagnen och i bilstolen.
Användarens profilbild
Av Fryle
#783948
Jag hade glytten inanför jackan, så han var "inneklädd" + mössa, dubbelhalsduk (fuskpolo) och varma sockor.
Användarens profilbild
Av O
#798062
ja, jag har också kollat på ulloverallen, den i ullfleece, från minimundus och tänkt att den plus ett bärskydd måste duga till vintern, är det helt tokigt?
bär mest i vävd sjal men väntar på en ergo som väl också är mer öppen på sidorna. min dotter är fyra månader nu, och jag tror inte jag kommer kunna ha henne innanför min jacka i vinter.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?