Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarisen
igår var vi på ikea och efter en stund i sjalen blev astrid missnöjd och ville amma. vi satt i ett hörn och ammade och nu var det sigrid som blev missnöjd, sur, ville springa iväg och ville inte alls göra samma som oss :fnissa: så när jag ammat färdigt astrid fick maken bära astrid i armarna och sigge fick hoppa upp på ryggen och bli sjalad resten av ikeaturen :vågen: hon var jättenöjd och shit va enkelt det är att sjala på en treåring :app:

så, i fortsättningen gäller det att alltid ha med en extrasjal i väskan!
Av Sofie
:tumup:
jag har inte sjalat w på läääänge. Men nu när lillan är ute och ganska lugn av sig blir det kanske tillfälle.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag sjalar vår snart treåring så gott som dagligen, hon kommer släpandes på en sjal och säger att hon vill sitta på min rygg :loving: Ibland kommer hon och drar i mig och sill ha en ringsjal, för dem når hon inte själv :lol:
Användarens profilbild
Av lillvilda
här sjalas den blivande 3 åringen (blir 3 i april) fortfarande. Mest bär vi i mei tai. Jag har en 1,5 åring och en som blir 3 år i april. Det är smidigt nu när båda vill gå mycket att bara behöva ta en liten vagn och så en mei tai. Då går de så långt de orkar å sen sitter en i vagnen och den andra i mei taien. När jag bara har med ett barn tar jag mei taien. Min stora kille tycker fortfarande att det är jätte mysigt att få bli buren.
Användarens profilbild
Av sarisen
sigge har inte vart så sugen på att bli buren det sista, jag har erbjudit med hon har inte velat. nu tror jag det kommer bli lite oftare för det var sååå gosigt! och så lätt det är ändå att ha en 15-kilos på ryggen :tumup:
Användarens profilbild
Av Alex
Jag har sjalat Carlos då och då innan jag blev gravid, så iallafall tills han blev 5. Han älskar det, och saknar det. :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?