Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Maddemoa skrev:Jag har varit i butiken i Kristianstad och handlat kläder en gång när Millie var bebis.
Ska till Kristianstad på lördag. Kan kolla om butiken fortfarande är öppen.
Det vore väldigt bra! Tack så mycket för hjälp!

När jag har gjort min beställning via internet de har fått en emajl, det betyder att de lever, de får och de kan läsa deras meddelandena men de bara svarar inte. Jag är ignorerat.
beve skrev:
Maddemoa skrev:Jag har varit i butiken i Kristianstad och handlat kläder en gång när Millie var bebis.
Ska till Kristianstad på lördag. Kan kolla om butiken fortfarande är öppen.
Det vore väldigt bra! Tack så mycket för hjälp!

När jag har gjort min beställning via internet de har fått en emajl, det betyder att de lever, de får och de kan läsa deras meddelandena men de bara svarar inte. Jag är ignorerat.
Dåligt :(
SQ skrev:Men vist är det de som hette Babyhipp tidigare och drevs av Annsofi? Har kollat henne, och hon har inte varit här inne sedan 2007.
Jag kommer ihåg att det var 2 namn på "om oss" websidan. Den 1sta namn minns jag inte för att jag kunde inte hitta den på eniro eller hitta, som att personen bodde inte i Sverige längre (varför hade jag inte noterat namnet?) Den andra var för säkert Terese Ranvert och paketet har kommit från sin adress. Ibland tror jag att de läser var vi skriver här men bryr inte om.
så tråkigt att det blev så dumt.
Som jag förstått det så har de, om inte gått i konken så i var fall lagt ner verksamheten.
Har inga egna erfarenheter av dem. Men, å andra sidan, om du trivs med sjalen och den är fin och bra - så kan får vi hoppas att du kan glömma det tråkiga sättet den hamnade i din ägo på och njuta av många fina stunder tillsammans med ditt barn i sjalen?
Den som var skickad från England var redan hem idag! Jag har just öppnat brevet, så vacker den kan bli! Jag älskar denna färgen!

Den andra ska flytta och tack vara ER, allt ska bli bara ett skönt minne av solidaritet ... :heart:
beve skrev:Den som var skickad från England var redan hem idag! Jag har just öppnat brevet, så vacker den kan bli! Jag älskar denna färgen!

Den andra ska flytta och tack vara ER, allt ska bli bara ett skönt minne av solidaritet ... :heart:
Jag gillar din attityd! 8) Skönt att du kan känna så istället för att vara sur och bitter över hela situationen.

Och välkommen till Sjalbarn! :tumup: Bekymra dig inte om språket, jag tycker att du skriver jättebra svenska och gör dig förstådd. Det är det allra viktigaste.
beve skrev:
Sockertopp skrev:Söker man på Terese Ranvert på Google får man bl.a den här träffen http://www.buf.kristianstad.se/svalan/boet.html . Du kan ju alltid testa ringa dit.

Hoppas du hittar en bra lösning.
Jag har ringt henne nästan varke dag på alla 3 telnr som finns på http://www.hitta.se (hon är den enda Terese Ranvert i hella Sverige). Det är ingen som svarar.

Tack jag ska prova ringa ringa här också!
Det här verkar vara hennes arbetsplats (trodde ju annars att hon skötte butiken men hon verkar alltså jobba på en förskola) och om inte annat borde ju någon av de andra där kunna svara på om något hänt som förhindrar henne från att svara på de andra telefonnumrena samt mejl.
SQ skrev:Men vist är det de som hette Babyhipp tidigare och drevs av Annsofi? Har kollat henne, och hon har inte varit här inne sedan 2007.
Annsofi Larsson Peretz? (Jag googlade.)
Babyhips sida är lika borta som Små knytens. Iofs räcker det väl med att man missar att betala domänhotellet för att det skall bli så.....
Jag har inte hört något från dem heller. Jag var inne för ca. 1 vecka sedan, men trodde att de höll på att göra om sidan eller liknande, eftersom den inte låg på plats.

Ha sidan legat nere länge?

Kram
Sockertopp skrev:
beve skrev:
Sockertopp skrev:Söker man på Terese Ranvert på Google får man bl.a den här träffen http://www.buf.kristianstad.se/svalan/boet.html . Du kan ju alltid testa ringa dit.

Hoppas du hittar en bra lösning.
Jag har ringt henne nästan varke dag på alla 3 telnr som finns på http://www.hitta.se (hon är den enda Terese Ranvert i hella Sverige). Det är ingen som svarar.

Tack jag ska prova ringa ringa här också!
Det här verkar vara hennes arbetsplats (trodde ju annars att hon skötte butiken men hon verkar alltså jobba på en förskola) och om inte annat borde ju någon av de andra där kunna svara på om något hänt som förhindrar henne från att svara på de andra telefonnumrena samt mejl.
Butiken brukar inte vara öppen varje dag. Eller den var inte det för något år sedan i alla fall. Så hon kanske har butiken öppen när hon inte jobbar på dagiset.
April skrev: Ha sidan legat nere länge?
Sista dag jag har kollat sidan var fredag, 5 mars. Första gång jag hittade ingenting måndag 8 mars. Dän blev jag även mer orolig och bestämde mig att dela ut problemet här
Jag får också upp sidan nu, det jag inte förut. Det kanske är så att hon inte hade betalat för domänen som någon skrev här ovanför :hmm:
Fast hon borde ju fortfarande svara på mail och tele förståss :roll:
Wow! Websidan är tillbaka! Och så är sjalen! Finns nu på OKQ8 här. Jag har förlorat 101 kr för rekom.brev, de ville inte hämta paketet och ta sjalen tillbaka...:( Va kan jag säga... tack små knyten...

Undrar bara om en annan ringer eller emajla dem, ska de svara?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?