Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarisen
om du hittar något speciellt märke så måste du ha minst två av det märket. såklart. för de finns ju så många fina färger. viktigt att matcha dina kläder :rock:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jennelii skrev:Här är ett utdrag ur mitt allra första inlägg här på sb..

Jag vill jättegärna ha en sjal, jag tycker det ser så mysigt ut men det är ju en hel djungel. Jag frågar folk, läser på alla möjliga sidor men blir alldeles "huvvevill". Jag tom drömmer om sjalar på nätterna. Läste nånstans att man "måste" ha två...varför??
:Hahaa: Du, det känns som det var längesedan!
Av Jinxan
Siania skrev:Det du räknar upp är väl ett minimalt minimum. :wink: Sedan behöver du en för finbärning, en att låna ut och en lite kortare för ryggbärning. :lol:

Härligt att lillen vill åka sjal nu förresten! :vågen:
:iagree:
och sen behöver du gärna ha en till av varje, ifall den du tänkte bära i är i tvätten ;) :lol:
Användarens profilbild
Av Hallon
OJ, nu börjar sjalbeståndet fyllas på..
1 beco butterfly 1
3 hemsydda Mei Tai (och en under tillverkning)
1 lånad stork Inka
1 kortare stork Ulli
1 mimmis
1 ringsjal (Nova?)
och så har jag beställt en ringsjal från Lilla Mys
Vad behöver jag mer? :roll: En easycare, kanske? Det verkar vara något för mig, tror jag... :hmm:

Och så har jag tränat på alla möjliga knytningar både fram och bak och med litet och stort barn! :vågen: Det tar sig! :vågen:
Användarens profilbild
Av disavi
Hallon skrev:OJ, nu börjar sjalbeståndet fyllas på..
1 beco butterfly 1
3 hemsydda Mei Tai (och en under tillverkning)
1 lånad stork Inka
1 kortare stork Ulli
1 mimmis
1 ringsjal (Nova?)
och så har jag beställt en ringsjal från Lilla Mys
Vad behöver jag mer? :roll: En easycare, kanske? Det verkar vara något för mig, tror jag... :hmm:

Och så har jag tränat på alla möjliga knytningar både fram och bak och med litet och stort barn! :vågen: Det tar sig! :vågen:
:vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?