- ons mar 03, 2010 18:26
Vi har tänkt köpa en symaskin till min mamma i födelsedagspresent, och tänkte vara ute i god tid. Hennes gamla har zick-zacken pajat på, och den är lite tung för henne att lyfta (hon har en opererad axel). Hon behöver en bra basic symaskin (typ raksöm, zick-zack, knapphål), och framför allt ska den vara lätt att lyfta och flytta på.
Så vad ska vi satsa på? Såg några i julas för ca 900 spänn på nån av de större elkedjorna. Vågar man köpa nåt sånt? För symaskinsaffärerna har väl bara i typ 5000-kronorsklassen eller? Jag känner att jag inte riktigt har koll på symaskinsmarknaden, men vet ju att många av er är duktiga på märken, priser och funktioner.
Så vad ska vi satsa på? Såg några i julas för ca 900 spänn på nån av de större elkedjorna. Vågar man köpa nåt sånt? För symaskinsaffärerna har väl bara i typ 5000-kronorsklassen eller? Jag känner att jag inte riktigt har koll på symaskinsmarknaden, men vet ju att många av er är duktiga på märken, priser och funktioner.

Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.