Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hallon
Ja, för ekonomin alltså! :wink:
Jag hade en gång en tråd om ett sjalvägrande barn
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... &sk=t&sd=a och nu tyckar han plötsligt att det är urmysigt att bli buren. I både ringsjal och långsjal! :vågen:
Det är bara det att mina hämningar vad gäller att köpa sjalar släppte i samma ögonblick som han somnade i sjal för första gången. :roll: Så hjälp mig med min minimilista, dvs listan över absolut nödvändiga sjalar. Jag tänker mig en tunn sommarsjal och en lite tjockare, samt ett par ringisar (att ha i bilen och skötväskan) och en sele. Är det för mycket för att vara ett minimum? :wink: Klarar man sig verkligen med mindre?
Användarens profilbild
Av Siania
Det du räknar upp är väl ett minimalt minimum. :wink: Sedan behöver du en för finbärning, en att låna ut och en lite kortare för ryggbärning. :lol:

Härligt att lillen vill åka sjal nu förresten! :vågen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hallon skrev:Hoppsan... en randig ringis samt en kortare Storch Ulli på ingång... 8)
:app:

Men hade inte du en annan avatar igår? :hmm: Har för mig att jag tänkte att "nu har hallon bytt bild" :lol:
Användarens profilbild
Av Hallon
mari_tres skrev: Men hade inte du en annan avatar igår? :hmm: Har för mig att jag tänkte att "nu har hallon bytt bild" :lol:
Samma gamla hallon! Men jag kanske kan få till en bärbild snart! :D
Användarens profilbild
Av UWO
Man behöver alltid ett par extra för ett, tu, tre så är en sjal och en sele utlånad. Så minst en sele till tycker jag. Sen behöver du ju en lite special-sjal för finare tillfällen. Man vet aldrig när det blir fest och glamour! :banana:
:mrgreen:
Användarens profilbild
Av nikolin
Underbart! vavadejasa :Hahaa:
Finfin lista, absolut det minsta man behöver. :wink:

(ot: har tänkt på er nu när det vart så halt, kan inte vara så kul i backen upp...)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Här är ett utdrag ur mitt allra första inlägg här på sb..

Jag vill jättegärna ha en sjal, jag tycker det ser så mysigt ut men det är ju en hel djungel. Jag frågar folk, läser på alla möjliga sidor men blir alldeles "huvvevill". Jag tom drömmer om sjalar på nätterna. Läste nånstans att man "måste" ha två...varför??

:Hahaa: Jag har en hel militärbag full fast jag inte bär längre ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jennelii skrev:Här är ett utdrag ur mitt allra första inlägg här på sb..

Jag vill jättegärna ha en sjal, jag tycker det ser så mysigt ut men det är ju en hel djungel. Jag frågar folk, läser på alla möjliga sidor men blir alldeles "huvvevill". Jag tom drömmer om sjalar på nätterna. Läste nånstans att man "måste" ha två...varför??

:whut: En hel VÄSKA full med sjalar?? :siishah:

:floet2: :fnissa:
Användarens profilbild
Av Jennelii
mari_tres skrev:

:whut: En hel VÄSKA full med sjalar?? :siishah:

:floet2: :fnissa:
Det är visst bara 13 st tror jag...men för att inte bära längre och inte ens ha pengar till mat så borde man ju göra något åt saken ;)
Användarens profilbild
Av mica
Välkommen. Det kallas sjal- :twisted:

:D

Och din lista är alldeles för kort. Det handlar inte bara om att ha en av varje längd. Sedan måste du prova på lite olika vävtekniker och färger och mönster. Och de olika märkena MÅSTE utvärderas.
Användarens profilbild
Av Hallon
nikolin skrev:Underbart! vavadejasa :Hahaa:
Finfin lista, absolut det minsta man behöver. :wink:

(ot: har tänkt på er nu när det vart så halt, kan inte vara så kul i backen upp...)
:notes: Alltid lyssna på nikolin...
Och tack för lånet, förresten!
Användarens profilbild
Av disavi

:Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?