Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
UWO skrev:
Din mamma skrev:
UWO skrev:Så jag gissar att tårtdekoration som hobby inte blir riktigt rätt att föreslå då? Annars är det jäkligt kul och passar bra när barnen blivit lite större och faktiskt kan underhålla sig själva en liten stund.

Jag är bebisgrejer-beroende. Kan inte slänga bort bebisgrejerna. Rensa ut ja, men inte göra mig av med helt. Man veeet ju aldrig... :roll: Maken har iofs sagt förr att det är sista barnet nu, men den här gången tror jag verkligen han menar allvar. :purskis: Hur motiverar man nu att behålla tygisar, pyttekläder och trikåsjal?! :shock:
Barnbarn! :this:
Jag har försökt inbilla mig det men sen har jag fått inse att mina grejer kommer vara sååå stenåldern när barnbarnen kommer. Om bara syrran kunde skaffa barn!
Nej nej, inte stenåldern. Retro heter det ju :this:

:wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
UWO skrev:
Din mamma skrev:
UWO skrev:Så jag gissar att tårtdekoration som hobby inte blir riktigt rätt att föreslå då? Annars är det jäkligt kul och passar bra när barnen blivit lite större och faktiskt kan underhålla sig själva en liten stund.

Jag är bebisgrejer-beroende. Kan inte slänga bort bebisgrejerna. Rensa ut ja, men inte göra mig av med helt. Man veeet ju aldrig... :roll: Maken har iofs sagt förr att det är sista barnet nu, men den här gången tror jag verkligen han menar allvar. :purskis: Hur motiverar man nu att behålla tygisar, pyttekläder och trikåsjal?! :shock:
Jag har försökt inbilla mig det men sen har jag fått inse att mina grejer kommer vara sååå stenåldern när barnbarnen kommer. Om bara syrran kunde skaffa barn!

Instämmer! Dessutom är retro coolt 8) :tumup:
Användarens profilbild
Av UWO
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:
UWO skrev:
Din mamma skrev:

Instämmer! Dessutom är retro coolt 8) :tumup:
Ni är ju dödssköna! :Hahaa:
Alltid en lösning liksom! :tumup:
Av sjaltokan
Scharlott skrev:
thowida skrev:Det verkar gå över när sjalbarnet inte vill sjala längre, eller när man provat allt. :oops:
Bejaka begäret menar du? That's the medicine :mrgreen:
Ja fast inte för plånboken.. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
UWO skrev:
Ni är ju dödssköna! :Hahaa:
Alltid en lösning liksom! :tumup:
Hur ska man annars överleva i denna hårda kalla värld om man inte fick sjala? :loving:
Användarens profilbild
Av Din mamma
Just det Lena, jag tänkte ju på dig idag och kom på en sak som jag skulle skriva. Mat är ett intresse som passar bra för sånna som dig och mig tror jag. Dels hälsoaspekten, att laga god mat från grunden som är vacker att se på är ju bra för både kropp och själ.

Sedan finns det ju enorm nördpotential! Det finns tuuuusen roliga matbloggar att snöa in på, lära sig laga enligt olika matkulturer, leta kufiga ingredienser osv. Kanske passar dig som gillar att shoppa spejsiga saker (såsom sjalar) tänker jag. Beställa galna chilisorter och kryddblandningar från nördbutiker, lära sig baka surdegsbröd och så.

Vad tror du? :wink:
Av Lenaskeå
Din mamma skrev:Just det Lena, jag tänkte ju på dig idag och kom på en sak som jag skulle skriva. Mat är ett intresse som passar bra för sånna som dig och mig tror jag. Dels hälsoaspekten, att laga god mat från grunden som är vacker att se på är ju bra för både kropp och själ.

Sedan finns det ju enorm nördpotential! Det finns tuuuusen roliga matbloggar att snöa in på, lära sig laga enligt olika matkulturer, leta kufiga ingredienser osv. Kanske passar dig som gillar att shoppa spejsiga saker (såsom sjalar) tänker jag. Beställa galna chilisorter och kryddblandningar från nördbutiker, lära sig baka surdegsbröd och så.

Vad tror du? :wink:
Ja kanske det! Vi får spåna vidare på det imorgon, ska mysa framför tvn nu med en trött liten tjej. Men din ide låter jättebra!
Av Lenaskeå
disavi skrev::hello: hej, jag heter malin och jag är också sjalberoende.. :lol:

thowida, för mig verkar det inte gå över. L vill inte sjalas längre.. men jag kan inte sluta köpa sjalar.. :roll:
Hej Malin! :lol:
Av sjaltokan

thowida, för mig verkar det inte gå över. L vill inte sjalas längre.. men jag kan inte sluta köpa sjalar.. :roll:
Du har väl inte provat allt än :Hahaa: eller drömmer du månne om nya sjalbarn? :wink:
Användarens profilbild
Av disavi
thowida skrev:

Du har väl inte provat allt än :Hahaa: eller drömmer du månne om nya sjalbarn? :wink:
inga nya sjalbarn här inte.. :P

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?