Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har bara dusch hemma och det är en jäkla meck varenda gång sonen på 13 månader ska bada..dessutom skadade jag mitt knä härom veckan så jag har svårt för att sitta på golvet och bada honom i baljan...så jag kom på den geniala idéen att jag kan ju köpa en vattensjal...sagt och gjort...borde komma inom ett par dagar...
Snart är det ju sommar också dessutom,kan vara bra att ha på stranden :vågen:

Någon som har vattensjal???
Ja nu har den kommit hem i brevlådan och Adam har sovit in den redan...inte för att den var särskilt gosig hahahaaa men den var ju super tunn och lätt så den kommer användas mkt både hemma och ute känns det som :tumup:
Ska prova att duscha med den imån tänkte jag...
Av liten06
Anneli Y skrev:Ja nu har den kommit hem i brevlådan och Adam har sovit in den redan...inte för att den var särskilt gosig hahahaaa men den var ju super tunn och lätt så den kommer användas mkt både hemma och ute känns det som :tumup:
Ska prova att duscha med den imån tänkte jag...
:tumup:
Nu har vi prov duschat och det gick suuper nöjd!!!
Verkligen smidigt att kunna använda båda händerna att schampoonera sonen men ändå veta att han inte halkar iväg :app:
Hej! :)
Jag funderar på en vattensjal jag också! Kul att läsa att det är några som har samma tankar som jag, om att ta med bebben i duschen och badet. Jag har provat att duscha med min EllaRoo. Funkar bra, men det tar ju ett tag innan den torkar igen och under tiden saknar jag den. Min minsting väger nästan 7 kilo nu och jag bär inte längre stunder i trikå (Mysak) numera (och den blir så sladdrig när den är blöt).
Jag har funderat på att sy mig en egen. Letar efter lämpligt tyg. Har läst att någon sydde i "hockeytyg" men hittar inget sådant. Har fått prover på poplin från Stoff och Stil. Det skulle nog kunna fungera, men ännu har inte tiden räckt till att beställa tyg och ringar ens...
Får man lite nyfiket undra vilka varianter ni som har vattensjal har skaffat? Jag har surfat runt lite och tycker det är svårt att veta om det lönar sig att sy en egen eller om man ska satsa på köpesjal, och i så fall vilken sort. Är det någon ute i sjaletern som sytt en egen?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?