Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Arvid älskar att sitta på höften. Man ser bra, man kan luta sig mot mamma/pappa och man kan luta sig ut och sno med sig saker ;). Jag har testat med sele på höften; obekvämt. Testat att knyta långsjal på höften; nä, inte bra alls. Jag köpte en sån där höftkudde; den har gått sönder och jag gillade den aldrig riktigt ändå :?
Men nu; jag köpte en billig ringsjal här på forumet och äntligen är jag nöjd! :vågen:
Perfekt på kvällen när man ska dona med storebror och Arvid absolut inte vill vara själv, och perfekt när man fixar vällingen till honom, han älskar när jag skakar flaskan.
Visst är det suveränt!!!? Fort att sätta på och lätt att hantera. Tyvärr ingen långbärare för mig med axelproblem, men korta stunder är den oslagbar! :heart: :vågen:
Nä, det spelar ju ingen roll hur man löser det, jag tycker också att det är jättesmidigt att bära på höften. Jag köpte en 3,7:a för att göra höftkryss, men med längre sjal blev det för mycket tyg, tyckte jag.
Av Hell Cat
mimpen skrev:Jag har aldrig förstått mig på ringsjal, har provat på allt från nyfödd till 3-åring. Obegripligt!
Alla är vi olika. Jag väntar spänt på att Elflin ska sy min indiohalva, det blir en finfin ringsjal det! :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?