Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag är ny här i sjalvärlden och har en massa funderingar nu när jag är på väg att skaffa min första sjal :)

Undrar hur ni klär era barn på vintern när ni ska vara utomhus och ha dem i sjalen? Det är ju riktigt kallt ute nu och jag tvivlar på att jag skulle kunna få ned min dotter i en bärsjal när hon har sin jättestora och klumpiga overall på :mrgreen: Hon är 1 år nu så hon är inte världens minsta bebis heller :wink:

Har era overall eller kör ni jacka och byxor eller annan kombo?
Vårfågeln skrev:Hej!

Jag är ny här i sjalvärlden och har en massa funderingar nu när jag är på väg att skaffa min första sjal :)

Undrar hur ni klär era barn på vintern när ni ska vara utomhus och ha dem i sjalen? Det är ju riktigt kallt ute nu och jag tvivlar på att jag skulle kunna få ned min dotter i en bärsjal när hon har sin jättestora och klumpiga overall på :mrgreen: Hon är 1 år nu så hon är inte världens minsta bebis heller :wink:

Har era overall eller kör ni jacka och byxor eller annan kombo?
När mina stora flickor var små så bar jag dem utanpå mina kläder, ibland i långsjal, men oftast i sele (på ryggen).

Nu när jag har en pyttebäbis (3 mån snart) så bär jag som Sanna innan för min jacka med mössa och tossor typ.
När lillan var pyttis så bar jag innanför min jacka, nu är hon 2 så hon har på sej vanliga utekläder (overall, fuskolle, mössa, vantar och stövlar). Det är inte så svårt, men det tar några gånger innan jag vänjer mej igen i början av overallsäsongen.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?