Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
sapos skrev:
Be-Linda skrev:
sapos skrev:AngelPack! :loving: Den slår manducan stort!!!!
Men... Har du fler än paprikan?? :hmm: :hmm:
Japp 2st :loving: :rodna:
Då måste ju AP vara bra!!! Vilka mönster på de andra då? :P
Användarens profilbild
Av sapos
Be-Linda skrev:
sapos skrev:
Be-Linda skrev:
:duh: har 1 hel brun och paprikan, bra om man läser och svarar ordentligt :hide: Men den brunka är just nu och får sig en makeover :D lämna den till ett litet trycker i närheten där det ska tryckas stjärnor på ryggpanelen sen så ska jag måla huvudstödet tänkte jag (små stjärnor tänkte jag ha där)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
sapos skrev:
Be-Linda skrev:
sapos skrev:
Be-Linda skrev:
:duh: har 1 hel brun och paprikan, bra om man läser och svarar ordentligt :hide: Men den brunka är just nu och får sig en makeover :D lämna den till ett litet trycker i närheten där det ska tryckas stjärnor på ryggpanelen sen så ska jag måla huvudstödet tänkte jag (små stjärnor tänkte jag ha där)
Ser fram emot bilder!!! Vad kul med en helt egen modell!! :D
Användarens profilbild
Av sapos
Be-Linda skrev:
sapos skrev:
Be-Linda skrev:
sapos skrev:
Be-Linda skrev:
Ser fram emot bilder!!! Vad kul med en helt egen modell!! :D
Det kommer så fort den är klar :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
JennyB73 skrev:Ergo! Och det finns snygga varianter, denna har jag: :love:
Bild

Denna är också snygg:
Bild

Hm... ja den är ju roligare än enfärgad, men fortfarande inte riktigt min smak... :oops: :D
Av Hell Cat
Man kan inte gilla allt. Jag tycker för övrigt att Beco 4:th är är snyggast av alla selar men beco var ju det du inte ville ha ;)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
JennyB73 skrev:Man kan inte gilla allt. Jag tycker för övrigt att Beco 4:th är är snyggast av alla selar men beco var ju det du inte ville ha ;)
Ja de är skitsnygga, men jag har ännu inte kommit överrens med dem... Kommer säkert att falla för frestelsen igen :roll: :roll: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Anneli Y
Jag gillar Beco men min absoluta favorit är min Patapum,lite tråkigt utförande men otroligt skön och avlastande! :tumup:
Av gurkan
Beco Butterfly :thumbup:
Ergo :thumbdown:

Jag tror att det har mycket att göra med kroppsformen. (No shit, Sherlock. :roll: ) Jag är liten och tunn och Ergons bälte skar in i mig på nåt underligt sätt. Becon sitter som en smäck. Jag har lite snabbt provat AP men axelbanden var platta och hårda och passade inte mig.
Av Hell Cat
gurkan76 skrev:Beco Butterfly :thumbup:
Ergo :thumbdown:

Jag tror att det har mycket att göra med kroppsformen. (No shit, Sherlock. :roll: ) Jag är liten och tunn och Ergons bälte skar in i mig på nåt underligt sätt. Becon sitter som en smäck. Jag har lite snabbt provat AP men axelbanden var platta och hårda och passade inte mig.
ERGO passar mig som definitivt inte någonsin kommer beskrivas som "liten och tunn" :lol: Hoppas inte min kommande AP har hårda axelband :(

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?