Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hedberg
Hejsan!
Jag har precis inhandlat min första bärsjal som är en knutsjal till min lilla flicka som är strax över 2 månader.
Jag har en fråga om hur ni alla gör när ni bär i sjal ute på vintern.
Räcker det med att hon har overål på sig i sjalen eller hur gör ni ?
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Jag har haft mina barn under jackan. Man kan låna mannens jacka eller sy en lös panel till sin egen. Moa har på sig fleeceoverall i sjalen.
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag har köpt en bärjacka, fast den är inte sååå varm, så jag lär frysa när det blir -20 ute... Nå, när det inte är så kallt och jag bara ska en kort bit så tar jag bara en mössa på Hjalmar under jackan. Men när det är kallare så får han ha fleeceoverall också.

SKulle jag bära utanpå kläderna får man ju krångla på nån overall, det har jag gjort med de större barnen, burit utanpå kläderna. Men då har jag burit på ryggen (de har varit äldre) annars blir det så himla bylsigt tänker jag.
Av Hell Cat
esarina skrev:Bonustipset är broddar på skorna så man inte halkar så här års. Införskaffas t ex i sport-/friluftsbutik. :tumup:
Väldigt bra tips! Finns på Apoteket också har jag för mig.
Av linamh
JennyB73 skrev:
esarina skrev:Bonustipset är broddar på skorna så man inte halkar så här års. Införskaffas t ex i sport-/friluftsbutik. :tumup:
Väldigt bra tips! Finns på Apoteket också har jag för mig.
Det finns det, jag har köpt där.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?