Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag fått svar från Lovey Duds där hon skriver att det tar 7-10 arbetsdagar för paketet att komma fram. Vilket i mitt fall innebär att det borde komma senast måndag. OM det nu inte fastnat i tullen. *Otålig* Jag vill ha paket NU.

Ja, ja fastnar det inte i tullen så ska jag nog köpa en till. Det fanns ju så otroligt många fina och det kan ju bli en kräkbäbis :D
Sjalen kom igår :love: och den hade inte fastnat i tullen så jag fick en helt underbar trikåsjal för 373 kr inkl frakt från USA. Supernöjd!

Jag beställde en extra tunn sommarvariant och den känns helt underbar. Har bara provknutit med docka än så länge men det kändes jättebra. Den är tunnare än tom Sinon, men inte lika stretchig. jag kan tänka mig att den kanske blir svajjig för större barn men jag tror absolut att den räcker över sommaren för min mars-bäbis.

Nu gäller det bara att betsämma sig för vilken jag ska beställa nästa gång. Brun bumull blir det men vilken panel? :hmm:
sirisirius skrev:
Kajsabajsa skrev:Sjalen kom igår :love: och den hade inte fastnat i tullen så jag fick en helt underbar trikåsjal för 373 kr inkl frakt från USA. Supernöjd!
:whut: tokbilligt!
Verkligen :whut:

Nu blir jag sugen att beställa, var det enkelt? :oops:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?