Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mulle_80
väntar syskon när den lilla (stora) bara kommer att vara ett år och 4 månader. (vill absolut INTE köpa syskonvagn)

ett tag kvar men planeringsmänniska som jag är så har jag tittat på alla möjliga sjalar och selar
och tror att jag helt bestämt mig för mei tai.
men då kom det ett annat problem, det finns ju massor av modeller på mt :shock:

har hittat en "ny" slynger sköldpadda (slynger.dk)som jag fastnade för men hittar den inte i svenska shoppar, någon som vet vart den finns i sverige?

sen skulle jag gärna vilja ha lite råd om vilken som är bäst för nyfödda om ni har något särskilt jag ska tänka på när jag letar.
är det bara sköldpaddan man kan bära vagga i?

mycket funderingar har jag, hoppas någon har tid o svara på mina små funderingar :P

Alla borde prova att bära sina barn mer UNDERBART :app:
Användarens profilbild
Av June
mulle_80 skrev:väntar syskon när den lilla (stora) bara kommer att vara ett år och 4 månader. (vill absolut INTE köpa syskonvagn)

ett tag kvar men planeringsmänniska som jag är så har jag tittat på alla möjliga sjalar och selar
och tror att jag helt bestämt mig för mei tai.
men då kom det ett annat problem, det finns ju massor av modeller på mt :shock:

har hittat en "ny" slynger sköldpadda (slynger.dk)som jag fastnade för men hittar den inte i svenska shoppar, någon som vet vart den finns i sverige?

sen skulle jag gärna vilja ha lite råd om vilken som är bäst för nyfödda om ni har något särskilt jag ska tänka på när jag letar.
är det bara sköldpaddan man kan bära vagga i?

mycket funderingar har jag, hoppas någon har tid o svara på mina små funderingar :P

Alla borde prova att bära sina barn mer UNDERBART :app:
Mitt råd skulle vara att ha en trikåsjal första tiden eftersom du då kan ha den färdigknuten och bara plocka ur och sätta i barnet när du vill. Vet inte hur bra det funkar att ha en mt färdigknuten, men det finns det säkert andra som vet. När det annars gäller mt kan bb-tai användas från början och i princip så länge du orkar bära, se http://www.babynord.se/index.html.
Av mulle_80
såg en knyt beskrivning för hur man knyter bebis i "vagga" i sköldpadde mt.
har inga planer på att ha den färdig knuten.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?