Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amaltea
#7696364
Efter att ha letat ÖVERALLT ni vet - jag hittar inte huvudstödet till min Beco Butterfly I.
Vet någon var man kan köpa ett separat?
Eller har ni tips på hur man pysslar ihop ett själv?

:help:
Av Ponyo
#7696428
Jag tänkte att den dagen vi skaffar syskon så kommer jag göra ett helt nytt huvudstöd till våran Butterfly 1. För det som kom med är helt vansinnigt dåligt. Jag gillade verkligen det som finns på 4th gen, så jag komme kopiera det (det ser ut som en luva, som man fäster med kardborrband)
Användarens profilbild
Av Amaltea
#7696472
Bubbi skrev:Jag tänkte att den dagen vi skaffar syskon så kommer jag göra ett helt nytt huvudstöd till våran Butterfly 1. För det som kom med är helt vansinnigt dåligt. Jag gillade verkligen det som finns på 4th gen, så jag komme kopiera det (det ser ut som en luva, som man fäster med kardborrband)
Visst är det dåligt, men bättre än ingenting :lol:
Kardborreband som fäste på båda håll?
Av Ponyo
#7696518
Amaltea skrev:
Bubbi skrev:Jag tänkte att den dagen vi skaffar syskon så kommer jag göra ett helt nytt huvudstöd till våran Butterfly 1. För det som kom med är helt vansinnigt dåligt. Jag gillade verkligen det som finns på 4th gen, så jag komme kopiera det (det ser ut som en luva, som man fäster med kardborrband)
Visst är det dåligt, men bättre än ingenting :lol:
Kardborreband som fäste på båda håll?
Japp!
Lodrätt på luvan och vågrätt på selen.
Användarens profilbild
Av Scharlott
#7697028
Amaltea skrev:Efter att ha letat ÖVERALLT ni vet - jag hittar inte huvudstödet till min Beco Butterfly I.
Vet någon var man kan köpa ett separat?
Eller har ni tips på hur man pysslar ihop ett själv?

:help:
Hoppas det är ok att jag svarar även om jag anses som partisk i och med att jag säljer bärsjalar/bärselar :wink:
Finns ett smart separat huvudstöd till FreeHand - FreeHand Universal Head rest - som funkar till alla mei tai och bärselar 8)

BildBild
Användarens profilbild
Av Amaltea
#7697259
Scharlott skrev:
Amaltea skrev:Efter att ha letat ÖVERALLT ni vet - jag hittar inte huvudstödet till min Beco Butterfly I.
Vet någon var man kan köpa ett separat?
Eller har ni tips på hur man pysslar ihop ett själv?

:help:
Hoppas det är ok att jag svarar även om jag anses som partisk i och med att jag säljer bärsjalar/bärselar :wink:
Finns ett smart separat huvudstöd till FreeHand - FreeHand Universal Head rest - som funkar till alla mei tai och bärselar 8)

BildBild
Är det inte meckigt att få till ett huvudstöd så på tvären när man bär på ryggen?
Annars såg det ju smidigt ut.
Användarens profilbild
Av Scharlott
#7700031
Amaltea skrev:Är det inte meckigt att få till ett huvudstöd så på tvären när man bär på ryggen?
Annars såg det ju smidigt ut.
Det är förstås lite svårare att ordna med det när man bär på ryggen än när man bär på magen :wink:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?